Τα αρχαιολογικά μαθήματα έχουν ενδιαφέρον, όλοι οι καθηγητές και οι καθηγήτριες φαίνεται να αγαπάνε πραγματικά το αντικείμενό τους και να χαίρονται να το διδάσκουν, και όλοι οι συμφοιτητές μου είναι ενθουσιασμένοι.
Δεν ξέρω γιατί δεν μπορώ να συμμεριστώ τον ενθουσιασμό τους,αυτό με χαλάει, αλλά σίγουρα θα βελτιωθεί στην πορεία.
Να παρέμβω στη συζήτησή σας; Κι υστερα ξαναφεύγω.
Αμα δεν σου αρεσε γενικά και κάθετα, θα το ήξερες απο την αρχή. Θα το ΗΞΕΡΕΣ μέσα σου, οχι θα το "ήξερες".
Τωρα απλώς ακόμα δεν εχεις βρει την ομαδα μαθηματων ή κατευθυνση που θα σε καταφτιάξει για τα καλά. Μόλις τη βρεις, μπορει να αλλάξει η στάση σου απέναντι στη σχολή.
Μπορεί και να μη τη βρεις ρε παιδι μου και στο δευτερο ετος να πεις αει στα κομμάτια δεν το αισθάνομαι να το γουστάρω. Μπορεί και να το βρεις.
Σε καθε περιπτωση καθε άνθρωπος αντιδρά διαφορετικά και επειδη οι συμφοιτητες σου ενθουσιάζονται με κάτι, δεν σημαίνει πως πρέπει να πηδάς πάνω στο βαγόνι της χαράς κι εσυ και να πας οπου πανε κι εκείνοι. Αν αυριο δηλαδή ξετρελαθουν όλοι με την αρχαιολογία της προμηκυναικής περιόδου σε συγκλιση με την επιρροή των Χετταίων, κι εσένα σου αρέσει η εποχή του Ιουστινιανού του Α', θα πρέπει να ασχοληθεις κι εσυ με τους Χετταίους ή αλλιώς θα υπάρχει πρόβλημα με σένα; Οχι!
Υπομονή. Αν δεν το ΣΙΧΑΙΝΕΣΑΙ εξ αρχής και στην ιδέα μόνο, ειναι κατι καλό αυτό από μόνο του, οπότε θα δούμε.
Τα είπα και φεύγω, δική σας η πίστα.