Τις προάλλες πάω να πάρω εισιτήριο για το λεωφορείο.
Ο υπάλληλος στο θάλαμο του ΟΑΣΑ είχε πιάσει ψιλή κουβεντούλα με έναν για άσχετα θέματα.
Εγώ: Εχμ...Συγγνώμη;
Με κλ@νει και συνεχίζει να μιλάει.
Ξανά: Εεεε...συγγνώμη;
Αυτός: Αμαν πια, συγγνώμη και συγγνώμη! Αμα κλείσω το θάλαμο και κάνεις να βρεις εισήτήριο μια ώρα θα σου πω εγώ!
(λέω απο μέσα μου, ηρέμησε Λία)
Εγώ: Ένα μειωμένο ενιαίο παρακαλώ
Πληρώνω, μου δίνει ένα εισητήριο, φεύγω.
Μετά απο λίγο που περίμενα το λεωφορείο, διαπιστώνω οτι αντί για μειωμένο ενιαίο μου έδωσε κανονικό για λεωφορείο μόνο (έχουν την ίδια τιμή οπότε δεν το κατάλαβα όταν πλήρωνα)
Πάω πίσω. Αυτός συνέχιζε την κουβεντούλα.
Εγώ: Συγγνώμη το ει΄σιτήριο που μου δώσατε, αντί για μειωμένο ενιαίο ήταν κανονικό λεωφορείου. Μπορείτε να μου το αλλάξετε;
Μου αλλάζει το εισητήριο μουρμουρώντας σε αυτόν που μίλαγε πριν για το ...θράσος μου.
Ε εκεί τα πήρα και του λέω "Μα τι πρόβλημα έχετε; Τι έκανα τώρα; Η δουλειά σας δεν είναι; Αν δεν μπορείτε να την κάνετε καλά είναι δικό σας πρόβλημα!"
Αυτός: Αντε φύγε απο εδώ ρε!
Εγώ: Γιατί; Δικός σας είναι ο χώρος; Μου φαίνεται πρέπει να αρχίζουν να σας απολύουν γιατί πολυ καλομάθατε!
Και φεύγω χωρίς να ακούσω τι έλεγε (μην χάσω και το λεωφορείο)