Κουβεντούλα χωρίς θέμα ΧΙΙΙ

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Bill

Επιφανές μέλος

Ο Bill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
Άσε αδικούμαι. :(


Έχει κι ένα ωραίο αεράκι με συννεφιά και βαριέμαι να συνεχίσω το διάβασμα.Αχ άτιμη κοινωνία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,327 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bill

Επιφανές μέλος

Ο Bill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
Έχει κι ένα ωραίο αεράκι με συννεφιά και βαριέμαι να συνεχίσω το διάβασμα.Αχ άτιμη κοινωνία.

Κι εδώ και αρκετή ώρα έχει γίνει ωραία βροχούλα.:clapup:
Ευτυχώς που δεν έχω να πάω πουθενά.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ophelia

Διάσημο μέλος

Η Μάρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,434 μηνύματα.
Έχει κι ένα ωραίο αεράκι με συννεφιά και βαριέμαι να συνεχίσω το διάβασμα.Αχ άτιμη κοινωνία.

Και εδώ έχει μια ωραία ζέστη με έναν νοτιά που ανάθεμα και αν φυσάει...:P:P...σαν να μου κάνει κάποιος σεσουαρ συνέχεια είναι!! Και δεν έχω καμμία όρεξη να κάτσω να διαβάσω...:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bill

Επιφανές μέλος

Ο Bill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
Και εδώ έχει μια ωραία ζέστη με έναν νοτιά που ανάθεμα και αν φυσάει...:P:P...σαν να μου κάνει κάποιος σεσουαρ συνέχεια είναι!! Και δεν έχω καμμία όρεξη να κάτσω να διαβάσω...:whistle:

'Αρχισα να ψήνομαι να πάω στη γέφυρα να χαζεύω τη βροχή.:P

Εντωμεταξύ πριν 2 μέρες έπλυνα το αμάξι.Αλλά με τέτοια δροσιά χαλάλι του που ξαναλερώθηκε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

love_angel

Επιφανές μέλος

Η vik-vik! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Ηθοποιός και μας γράφει απο Αρφαρά (Μεσσηνία). Έχει γράψει 11,721 μηνύματα.
bill... ολο μεσα εισαι...

υποτιθεται οτι ειχες διαβασμα...:whistle::whistle::whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bill

Επιφανές μέλος

Ο Bill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
bill... ολο μεσα εισαι...

υποτιθεται οτι ειχες διαβασμα...:whistle::whistle::whistle:

Αυτά είναι τα άσχημα του να διαβάζεις στο pc. :/:
Αφαιρούμαι που και που.Αλλά τί να κάνω.Δεν είναι και ότι καλύτερο να διαβάζεις καλοκαιριάτικα.:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ophelia

Διάσημο μέλος

Η Μάρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,434 μηνύματα.
'Αρχισα να ψήνομαι να πάω στη γέφυρα να χαζεύω τη βροχή.:P

Εντωμεταξύ πριν 2 μέρες έπλυνα το αμάξι.Αλλά με τέτοια δροσιά χαλάλι του που ξαναλερώθηκε.

Ωωωω...και εγώ θέλω να βρέξει!! :redface: Μπας και συγκεντρωθώ...
Βασιλάκη κλείσε το pc, τράβα στην γέφυρα, χάζεψε κανένα 2ωρο και γύρνα να στρωθείς! :) Τι ωραία που κάνω πρόγραμμα στους άλλους...:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bill

Επιφανές μέλος

Ο Bill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
Ωωωω...και εγώ θέλω να βρέξει!! :redface: Μπας και συγκεντρωθώ...
Βασιλάκη κλείσε το pc, τράβα στην γέφυρα, χάζεψε κανένα 2ωρο και γύρνα να στρωθείς! :) Τι ωραία που κάνω πρόγραμμα στους άλλους...:whistle:

Άσε θα χαζέψω το βράδυ μια και καλή σε μια ωραία καφετέρια, άμα δε βρέχει.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

love_angel

Επιφανές μέλος

Η vik-vik! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Ηθοποιός και μας γράφει απο Αρφαρά (Μεσσηνία). Έχει γράψει 11,721 μηνύματα.
εκανε σεισμοοοοοοοοοοοοοοοο!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bill

Επιφανές μέλος

Ο Bill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
Πού;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metalhead9121

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η φλώρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Λουτράκι (Κόρινθος). Έχει γράψει 263 μηνύματα.
ποτε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

love_angel

Επιφανές μέλος

Η vik-vik! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Ηθοποιός και μας γράφει απο Αρφαρά (Μεσσηνία). Έχει γράψει 11,721 μηνύματα.
στα τυρια! τωρα... νομιζω βασικα... ξερετε κανα σαιτ που να λεει για σεισμους??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερωφίλη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κομπάρσα βου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Νότιος Αμερική (Αμερική). Έχει γράψει 1,648 μηνύματα.

Bill

Επιφανές μέλος

Ο Bill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
Πού είναι τα τυριά; :P

Ναι από εδώ τους βλέπω εγώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

WhiteDrum

Διάσημο μέλος

Η Κατίγκω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,786 μηνύματα.
Λίγα για τα "τυριά" ε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

love_angel

Επιφανές μέλος

Η vik-vik! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Ηθοποιός και μας γράφει απο Αρφαρά (Μεσσηνία). Έχει γράψει 11,721 μηνύματα.
εχω την εντυπωση οτι λεω βλακειες :P
δε γραφει κατι ....

αλλα αφου με ρωτησε και απο πανω η σπιτονοικοκυρα να με ρωτησει αν εκανε!:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,327 μηνύματα.
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ[/FONT]​
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Η οικονομική οδήγηση[/FONT]​
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Το πώς χειριζόμαστε το αυτοκίνητό μας δεν έχει σχέση μόνο με τη συμπεριφορά μας στην κυκλοφορία, αλλά και με το πόσο μας κοστίζει σε καύσιμα η οδήγησή του. Είναι σκόπιμο, σε εποχές που η τιμή των καυσίμων είναι υψηλή, να γνωρίζουμε πώς θα μπορούσαμε να περιορίσουμε την κατανάλωσή τους κατά τις μετακινήσεις μας.[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]

Κατ' αρχάς θα πρέπει να έχουμε εξασφαλίσει την ποιότητα των καυσίμων που χρησιμοποιούμε επιλέγοντας πρατήριο ανεφοδιασμού που δεν διαθέτει νοθευμένα καύσιμα. Η διάκριση της βενζίνης σε super και απλή έχει σχέση με την "αντικροτικότητα" του καυσίμου και όχι με την απόδοση. Πρακτικά, για κινητήρες με λόγο συμπίεσης κάτω του 9:1 αρκεί η απλή αμόλυβδη βενζίνη. Τα καύσιμα με πρόσθετα στοιχεία καθαρότητας (όπως αυτά που διαφημίζουν διάφορες εταιρείες καυσίμων) συντελούν στην καλή απόδοση του κινητήρα, χωρίς επικαθίσεις υπολοίπων καύσης στο εσωτερικό του, και συνεπώς στην εξοικονόμηση καυσίμων.
[/FONT]​
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Η άριστη[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] μηχανολογική κατάσταση του αυτοκινήτου πρέπει να είναι το αρχικό μας μέλημα για την ουσιαστική οικονομία σε καύσιμα. Ο κινητήρας θα πρέπει να έχει τη σωστή ρύθμιση βαλβίδων, χρονισμού και ρελαντί, τα μπουζί να είναι σε καλή κατάσταση και να έχουν τη σωστή ανάφλεξη, και τα καλώδιά τους να μην έχουν απώλεια ηλεκτρικού φορτίου. Το σύστημα τροφοδοσίας θα πρέπει να λειτουργεί άψογα, ενώ το φίλτρο αέρα να διατηρείται καθαρό.

Τα λιπαντικά του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων, καθώς και το υγρό του συστήματος ψύξης θα πρέπει να αλλάζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, όπως προβλέπει ο κατασκευαστής. Η αμέλειά μας σε αυτά έχει ως αποτέλεσμα τις μεγάλες τριβές και την ανάπτυξη θερμοκρασίας που, εκτός από τις φθορές που προκαλούν, αυξάνουν την κατανάλωση.
[/FONT]​
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Οι τροχοί θα πρέπει να έχουν σωστή ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση, με ρουλεμάν χωρίς φθορές, ενώ τα ελαστικά θα πρέπει να έχουν επαρκή πίεση για τη σωστή κύλισή τους, χωρίς ανεπιθύμητη αντίσταση.

[/FONT]​
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] Οταν φορτώνουμε το αυτοκίνητο, θα πρέπει να προσέχουμε ώστε να τοποθετούμε τα αντικείμενα ακριβώς πίσω από τις πλάτες των πίσω καθισμάτων και να τα δένουμε σταθερά, ώστε να βρίσκονται μπροστά από τον άξονα των πίσω τροχών. Ετσι, περιορίζουμε το "σήκωμα" του μπροστινού μέρους που καταστρέφει την αεροδυναμική και την ευστάθειά του οχήματος. Ούτως ή άλλως, η κατανάλωση αυξάνεται με το πρόσθετο βάρος, ενώ, σε κάποιο απότομο φρενάρισμα, η μετατόπιση ελεύθερου φορτίου που δεν έχει σταθεροποιηθεί στο χώρο αποσκευών εγκυμονεί κινδύνους για τους επιβάτες.

Θα πρέπει επίσης να έχουμε υπόψη μας ότι ο ρυθμός της επιτάχυνσης του αυτοκινήτου μας, όταν είναι φορτωμένο, θα είναι ελαττωμένος σε σχέση με την επιτάχυνση χωρίς πρόσθετο φορτίο, ενώ, αντίστοιχα, οι αποστάσεις φρεναρίσματος αυξάνονται, ιδιαίτερα στις κατηφορικές διαδρομές.
[/FONT]​
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Η τοποθέτηση[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] φορτίων στην οροφή αυξάνει κατά πολύ την κατανάλωση, ενδέχεται ακόμη και να τη διπλασιάσει. Αφού τα στερεώσουμε επάνω στη σχάρα, θα πρέπει να τα καλύπτουμε, ώστε ο αέρας να "γλιστρά" ομαλά γύρω τους, ή να τα τοποθετούμε κατά μήκος του διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου, ώστε να μην παρουσιάζουν μεγάλη μετωπική επιφάνεια.


Το ταξίδι
με ανοιχτά παράθυρα είναι επίσης ό,τι χειρότερο για την κατανάλωση καυσίμου. Ο εισερχόμενος αέρας, σε συνδυασμό με την ταχύτητα του αυτοκινήτου, μπορεί να προκαλέσει ασταθή συμπεριφορά, ιδιαίτερα αν τα παράθυρα είναι ανοιχτά μόνο από τη μία πλευρά.
[/FONT]​
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Οδηγώντας, θα πρέπει να φροντίζουμε ώστε ο κινητήρας να λειτουργεί στις ελάχιστες δυνατές στροφές, εντός όμως της ωφέλιμης περιοχής της ροπής του. Η κατάλληλη σχέση του κιβωτίου ταχυτήτων είναι το ζητούμενο. Προσπάθεια επιτάχυνσης με λίγες στροφές κινητήρα και μεγάλη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων συνεπάγεται άσκοπο πάτημα γκαζιού και αύξηση της κατανάλωσης.

Κατά την πορεία μας θα πρέπει να εκμεταλλευόμαστε την ορμή που έχουμε αποκτήσει κυλώντας, με ομαλή μεταβολή της ταχύτητας που αναπτύσσουμε, ώστε να μη χρειάζεται να πατάμε το γκάζι βαθιά για να αποκτήσουμε πάλι την επιθυμητή ταχύτητα, αν την έχουμε ελαττώσει. Η επιτάχυνση θα πρέπει να είναι σταδιακή, εκτός των προσπερασμάτων, κατά τα οποία για λόγους ασφαλείας πρέπει να επανέλθουμε γρήγορα στη λωρίδα μας, ακόμη και αν χρειαστεί να κατεβάσουμε ταχύτητα στο κιβωτίο, προκειμένου να επιτύχουμε τη μέγιστη δυνατή επιτάχυνση.
[/FONT]​
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Τα προπορευόμενα αυτοκίνητα μεγάλου όγκου καταστρέφουν την ομαλή ροή του αέρα γύρω από το αυτοκίνητό μας, με αποτέλεσμα και πάλι την αύξηση της κατανάλωσης, αλλά και την ελάττωση της ευστάθειάς μας. Για το λόγο αυτό, καλό θα είναι να μη βρισκόμαστε ακριβώς πίσω τους, αλλά να τηρούμε τις αποστάσεις ασφαλείας, ή να προσπεράσουμε, όταν είμαστε σίγουροι ότι έχουμε τη δυνατότητα.

Οταν οδηγούμε σε ανηφορικές διαδρομές, δεν πρέπει να διστάζουμε να κατεβάζουμε γρήγορα σχέση κιβωτίου, ώστε ο κινητήρας να "μπει" στην ωφέλιμη περιοχή ροπής. Το αντίθετο αυξάνει κατακόρυφα την κατανάλωση, αλλά και τη φθορά του κινητήρα και του συστήματος μετάδοσης.
[/FONT]​
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Στην πόλη,[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] η κατανάλωση αυξάνεται κατά πολύ, αφού συνεχώς σταματάμε, ξεκινάμε ή περιμένουμε στα φανάρια. Θα πρέπει να ξέρουμε ότι σε κάθε εκκίνηση με τη μίζα και ξεκίνημα του αυτοκινήτου σπαταλάμε όσο καύσιμο καταναλώνεται σε χρόνο δέκα περίπου δευτερολέπτων στάσης στο ρελαντί. Πρακτικά λοιπόν, αν γνωρίζουμε ότι το φανάρι μένει κλειστό περισσότερο χρόνο, αν σβήσουμε τον κινητήρα εξοικονομούμε καύσιμο. Οταν πλησιάζουμε στο φανάρι, είναι προτιμότερο να επιβραδύνουμε ομαλά χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο, αφήνοντας τον κινητήρα στο ρελαντί.

Τους ζεστούς μήνες, η υψηλή θερμοκρασία αποτελεί εχθρό της οικονομίας καυσίμου, λόγω της χαμηλότερης πυκνότητας του αέρα, και συνεπώς λιγότερου οξυγόνου. Η ογκομετρική απόδοση του κινητήρα ελαττώνεται, και όσο και αν οι σύγχρονοι κινητήρες λειτουργούν με στοιχειομετρικό μείγμα αέρα-καυσίμου (βελτιστοποιείται ηλεκτρονικά το μείγμα παρέχοντας κάθε στιγμή το ελάχιστο δυνατό καύσιμο που απαιτείται), η ιδανική οικονομία δεν είναι εφικτή χωρίς τη συνδρομή του οδηγού. Γι' αυτό, το καλοκαίρι η καλύτερη οικονομία καυσίμου και η απόδοση του αυτοκινήτου επιτυγχάνονται νωρίς το πρωί, ή αργά το απόγευμα και κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Ο κλιματισμός επίσης αυξάνει την κατανάλωση, καθώς το έργο που παράγεται για να λειτουργήσει ο συμπιεστής αποβαίνει σε βάρος της απόδοσης του κινητήρα, αναγκάζοντάς μας να πατάμε περισσότερο γκάζι. Αντίθετα, το χειμώνα, το κλασικό καλοριφέρ δεν επιβαρύνει την κατανάλωση, χρησιμοποιώντας απλώς το ήδη ζεστό νερό του κινητήρα.
[/FONT]​
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Το πλήρες ηλεκτρικό φορτίο συντελεί στην αύξηση της κατανάλωσης, αφού ελαττώνει την απόδοση του κινητήρα. Ταυτόχρονα αναμμένα φώτα, ραδιόφωνο, κλιματισμός, καθαριστήρες, φώτα ομίχλης αναγκάζουν τον κινητήρα να λειτουργεί με απώλειες έργου, και εμάς να καταναλώνουμε περισσότερο καύσιμο για να τον λειτουργούμε σε πλήρη απόδοση.

Ακόμη και στο βρόμικο (για τους λεπτολόγους) εξωτερικά αυτοκίνητο, φορτισμένο με στατικό ηλεκτρισμό, προκαλείται απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας που τελικά έχει επιπτώσεις στην κατανάλωση του πολύτιμου -και ακριβού για εμάς- καυσίμου.
[/FONT]​
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rascal_gd

Περιβόητο μέλος

Ο Call me Joe!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 4,194 μηνύματα.
εχω την εντυπωση οτι λεω βλακειες :P
δε γραφει κατι ....

αλλα αφου με ρωτησε και απο πανω η σπιτονοικοκυρα να με ρωτησει αν εκανε!:confused:

Λαρσα-Λαρσα-Λαρσα σε ειδα και λαχταρσα...

Για ρωτηστε και κανα αλλον να δουμε τελικα αν εγινε σεισμος. :P

Υγ. Απο εκει ειναι ο πατερας μου αρα οτιδηποτε λεω το λεω με μια διαθεση αυτοσαρκασμου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rascal_gd

Περιβόητο μέλος

Ο Call me Joe!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 4,194 μηνύματα.
Moλις αναψα το ματι.

Θυμηστε μου σε κανα δυο λεπτα να μη καω παλι. :P

Ευχαριστω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 10 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top