ρε γιατί βάζετε τόσο διασκεδαστικό υλικό όταν εγώ λείπω ;



καταρχήν ο μπόρατ και ο ράσκαλ μοιάζουνε σαν να πόζαρουνε μετά την λήξη της τελετής που τους ένωσε με τα δεσμά του γάμου στην Τήλο . Ο μπόρατ θα μπορούσε να διαφημίζει τουλάχιστον μηχάνημα τηλεμάρκετιγκ για σφιγτούς κοιλιακούς αλλά ο ράσκαλ απλα όχι την κουνάει μια μόνο αχλαδιά - ολόκληρο δάσος έχει μαζευτεί πίσω του και ανεμίζει περήφανα . Το μόνο που σώζει τον αδρισμό του είναι ότι ίσως με το αριστερό χέρι κάνει αυτό που προέτρεπαν τον Κωνσταντάρα σε μία γνωστή ταινία , στην Καλυψώ που είναι δίπλα του , γιατί και αυτή φαίνεται ξαφνιασμένη εκτός και αν φταίει απλώς το ότι το τοπ του μαγιώ είναι ένα νούμερο μικρότερο από το σωστό - ποιος είναι ενδυματολόγος σε αυτή την σειρά , κύριοι σας ρωτώ
Η νινινάπώςτηνλένετέλοσπάντων έχει το σύνδρομο της κοπέλας που ψήλωσε πολύ στην εφηβεία και καμπουριάζει απελπισμένη , επίσης τα χαρακτηριστικά της είναι σαν αρχαίο άγαλμα , το οποίο θα ήτανε καλό αν δεν μιλούσαμε για κούρο .
Όσο για τον σιντ , ο οποίος παρεπιμπτόντως δεν φοράει ποτέ μπλουζάκια με ερπετά μόνο αν είναι λακόστ , είναι φτυστός ο γιος του γύφτου πωλητή πορτοκαλιών που παρκάρει παράνομα πριν από το οάκα , αυτή η μύτη που ξεκινάει τρία χιλιόμετρα πριν από τα φρύδια και έχει πάχος όσο η περιφέρεια της γεωργίας βασιλειάδου , αυτό το μαλλί που λούζεται μόνο από τις ρομαντικές σταγόνες της βροχής , τα φρύδια που έχουνε σμιλευτεί με τσιμπιδάκι και το βλέμμα του <<ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε ; όχι ; ούτε εγώ ξέρω>> , όλα αυτά με συγκλόνισαν . Έχω να καταγγείλω ότι είχε αντηλιά την ώρα της φωτογράφησης και η αριστερή μου με παρενοχλούσε σεξουαλικά .
Η μπούρου είναι σαν αγοροκόριτσο σε αμερικάνικη ταινία που στο τέλος της ταινίας αφού τα έχει φτιάξει και έχει χωρίσει ένα ρεμάλι , έχει εκτιμήσει τα πνευματικά προσόντα του λούζερ της γειτονιάς , έχει πιάσει μια συμμορία ή έχει κερδίσει σε κανέναν άκυρο διαγωνισμό στο τέλος προβάρει το πρώτο της μπικίνι στον μπαμπά της δειλά , ο οποίος παθαίνει τριπλό εγκεφαλικό . Το τέταρτο θα το πάθει , όταν την δει με στρινγκ .
Η βικ βικ δεν πολυκολλάει με την φωτογραφία είναι σαν κάτι ξέμπαρκους που χώνονται τελευταία στιγμη για να κλέψουνε κάτι από την δόξα των υπολοίπων και όλοι είναι πολύ απασχολημένοι για να ασχοληθούνε μαζί της . Ένα πίρσιγκ στην μύτη , όχι ταπεινό , από αυτούς τους χαλκάδες που έχουνε και οι ταύροι θα την αναδείκνυε περισσότερο όπως με πληροφόρησε ο προσωπικός στυλίστας του προσωπικού μου στυλίστα .
Στην δεύτερη φώτο είμαι ελαφρώς καλύτερος αν και φαίνεται σαν να έχω φάει χαστούκι από την μία και να γύρισα και από την άλλη στωϊκά . Όσο για την μουν , τι να πω , γυναικάρα , πάντα ήτανε διεργετικά τα κολλάρα στις γυναίκες , μην αναζητήσετε σημειολογία πίσω από αυτό , θα απογοητευτείτε και δεν κάνει χρονιάρες μέρες . Από την άλλη μια καλύτερη βαφή μαλλιών που καλύπτει τις ρίζες , μια δίαιτα και η αφαίρεση αυτού του πιθηκιού από αριστερά της δεν θα κρινόντουσαν άσκοπα σε καμία των περιπτώσεων .
π.σ. στην δεύτερη φώτο , πάνω ο δεύτερος από αριστερά είναι ο ρεμπ , ο πρώτος από δεξιά είναι ο Αντωνάκης , αριστερά του ο Δεσμώτης και αριστερά ο πίθηκος είναι ο Όττο
Από κάτω τα δύο κοριτσόπουλα αριστερά είναι κορπς και εδάδ (εδάδ με τις κοτσίδες , όσο ναι είναι πιο θυληκιά για την ακρίβεια λιγότερο αγοροκόριτσο) , ανάμεσα τους ο γόης ο Γκαντέμης , ο Τζιρότ στο κέντρο με τις ανταύγειες , δεξιά του η Μαντρουγκάντα , δεξιά της η καλυψώ , και στην κάτω σειρά η πρώτη από δεξιά η μουν . Εγώ ήμουνα ο βοηθός φωτογράφου και εκείνη την ώρα έξυνα την μύτη μου ανενόχλητος γιατί αυτό είναι το καλό όταν δεν είσαι στο προσκήνιο : είσαι αυτό που θες , δεν θες αυτό που είσαι