
30-05-09

03:25
... έχω πήξει στο διάβασμα. Των συζητήσεών σας βεβαίως βεβαίως.![]()
"Δίνε το αφτί σου σε όλους, τη φωνή σε λίγους.
Δέξου την κρίση καθενού, μα φύλαγε τη γνώμη σου."
Άμλετ, Σαίξπηρ
Καλή διαμονή και οι στίχοι του Αμλετ ας σας ακολουθούν.

'Μέσα στη δίψα είναι όλο το νερό" όπως έλεγε και ο Καρούζος.
αριθμός κοινωνικών φρονημάτων: y' = p(x)y^2 + q(x)y + r(x)
Το να "ολοκληρώνεις" ένα κοινωνικό φρόνημα μου μοιάζει πχιότερο με περιθωριοποίηση που ούτε φρόνιμη είναι ούτε και ποσοτικοποιείται.

Σας χαιρετώ σαν μια φωνούλα που συμπάθησα,
από άβαταρ χορευτικό (που γαντζώνονται χαμόγελα)
ως τις φρέσκες και δροσάτες σας απόψεις που εκπέμπουν φινέτσα κι ευγένεια

Worry not, δεν είμαι τόσο ερωτόληπτος. Μην τους πιστέψετε.

Eγώ μαλλον "κακώς" ήρθα!!!
Αν κρινω απο την όλη (βαθμολογική και μη) υποδοχή μου!![]()
Κακό δεν είναι η αρνητική βαθμολογία.
Άλλο είναι το κακό:
να 'σαι σαν το σημάδι
που μένει όταν χαθεί το δαχτυλίδι...
Αλλα δεν πειράζει!
Θέλω πολύυυυυυυυυ αρνητική βαθμολογία!!!
Μου αρέσει να κανω τη διαφορά!!.......![]()
Αν ο χ, ψ, ή z χρήστης που έλαβε αρνητική βαθμολογία, -3, -5, -10 αντιστοίχως, τολμήσει να πει ότι δε χαίρει εκτίμησης από το φόρουμ με τυχαίο όνομα "στέκι", να μην του κάτσει ψήφος.

Δεν δίνουμε εξετάσεις, εδώ πέρα.
Τυχόν αρνητικός σχολιασμός είναι ανεξήγητα μνησίκακος μόνο εφόσον είναι εύσχημος αλλά κενός και, φυσικά, υποκρύπτει προσωπικές σκοπιμότητες.
Όχι σπάνια, υποκαθιστούμε την πραγματική συζήτηση για την αξία των γνωμών με την παρελκυστική συζήτηση για τη μορφή και τις διατυπώσεις τους.
Αν λ.χ. ισχυριστούμε ότι η άποψη του heptamer δεν είναι ορθή, δίκαιη ή ωφέλιμη είμαστε αυτονόητα κακεντρεχείς: για τους υπερασπιστές (που καθε λίγο σπάζουν την πολύτιμη σιωπή τους) αντιδρούμε επειδή δε χωνέψαμε τη μορφή, οχι επειδή πιστεύουμε ότι η πραγματικά γόνιμη συζήτηση για τη μορφή πρέπει να αφορά μόνο σε καλές απόψεις.
Λες κι είμαστε οι κλειδοκράτορες του ενδιαφέροντος...

Αλλά έτσι απορρίπτεται κάθε συζήτηση για το ουσιαστικό, δηλ. για το αισθητικό κριτήριο ως περιττή, ιδεολογικά περιχαρακωμένη και αγκυλωμένη στο…συμβολισμό (είπαμε: η απαραίτητη διάκριση σοβαρο-γελοίο, καλό-κακό είναι βάναυση ιδεολογικοποίηση), και πώς αλλιώς; Οι υπερασπιστές μονότονα επαναλαμβάνουν πως η αρνητική κρίση είναι υποχρεωτικά κρίση για την μορφή και όχι κρίση για τη αξία.
έχε κι αυτό το διαχωρισμό κατα νου....
Άλλα μέτρα, ευτυχώς, κι άλλα σταθμά, απ'τον ένα στον άλλον.

Eγώ πάντως να ξέτε οτι δεν προκειται να προβώ σε βαθμολογήσεις / αξιολογήσεις - ειτε κειμένων,είτε e-ικόνων.![]()
Ή όπως γράφει (παρηχητικά) ένας παλαιός κριτικός για τον Μακρυγιάννη: Απρόσιτα πρότυπα.

Απέχω πάντα συνειδητά απο τέτοιες διαδικασίες,γιατι η αξιολόγηση ειναι οπλο (εκδήλωσης συμπαθειας / εμπάθειας κλπ) που στα χέρια αδαών (με βγάζω απέξω) χρηστών μπορει να αποβει καταστροφική.![]()
Ο ίδιος κριτικός γράφει για ενα ποιητή με τους στίχους του οποίου ξεκαρδιζόταν ο Μαλακάσης:
Εις την γην της Ιουδαίας
Μόνον δρας
Έχων περι κόσμου ιδέας
Αμυδράς.

Οσοι θελουν,ας αξιολογούν - αλλα να μην ελπίζουν σε ανταπόδωση!![]()
Drive safe.
Χάνεις το λούκουμο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.