Αγαπημένα έργα τέχνης

vickydask

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η vickydask αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 359 μηνύματα.






Dino Valls
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pequeño

Τιμώμενο Μέλος

Η Pequeño αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,829 μηνύματα.
Rene Magritte



The six elements




The son of man




The lovers



Johannes Vermeer



The milkmaid




The woman in blue reading a letter




Officer and laughing girl




View of Delft



Paul Cezanne



The three skulls




Pyramid of skulls




Card players




Boy in the red vest
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

Η venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 23,236 μηνύματα.
Marcela Gutiérrez: Metal Series, B


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Emilouko

Περιβόητο μέλος

Η Γιούκου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,143 μηνύματα.
Starry-Night.jpg
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CiNeFiL

Διακεκριμένο μέλος

Η CiNeFiL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,229 μηνύματα.
Der-Wasserfeld-der-Meerjungfrauen-von-Edward-Matthew-Hale-16078.jpg
The Mermaid's Rock
Edward Matthew Hale

4664463618_a1206b2cc6_b.jpg
Sadko in the Underwater Kingdom. 1876
Ilya Repin
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

dimpaokara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 344 μηνύματα.
guernica
guernica.jpg
la terrasse
la_terrasse.jpg
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

Η venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 23,236 μηνύματα.

Leonardo Da Vinci
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Tabby

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Tabby αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Λιχτενστάιν (Ευρώπη). Έχει γράψει 935 μηνύματα.



Andrew Wyeth (American painter, 1917–2009)

Christina's World
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Tabby

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Tabby αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Λιχτενστάιν (Ευρώπη). Έχει γράψει 935 μηνύματα.


Melencolia I, χαλκογραφία του 1514, Albrecht Dürer
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βλα

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βλαδίμηρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 1,637 μηνύματα.
Judith II, by Gustav Klimt (1909)


Απασχόλησε πολλούς ζωγράφους η ιστορια της Ιουδήθ και του Οροφέρνη.
Έχουν γίνει πολλές απόπειρες για ερμήνευση αυτής της ιστορίας σε αρκετές μορφές τέχνης (ζωγραφική, γλυπτική, λογοτεχνία).
Αυτός ο πίνακας είναι μια εκδοχή που κανείς δεν σκέφτηκε, ή δεν τόλμησε να σκεφτεί. Ο Gustav Klimt περιγράφει τον θάνατο του Οροφέρνη σαν έγκλημα με χαρακτήρα συναισθηματικό. Κάποιος θρήσκος (στηριζόμενος στη θρησκεία του) υποστηρίζει πως η Ιουδήθ σκότωσε τον Οροφέρνη υπακούοντας τυφλά τον Θεό, που της το πρόσταξε. 'Ένας ιστορικός, θεωρεί πως η Ιουδήθ προστάτεψε τον λαό της από τον κίνδυνο της βαβυλωνιακής επίθεσης, υπό τον στρατηγό Οροφέρνη, εκμεταλευόμενη την αγάπη του στο πρόσωπο της. Όμως ο Gustav Klimt από την παραπάνω εικόνα προσπαθεί να δώσει μια διαφορετική ερμηνεία στο ιστορικό αυτό έγκλημα. Τα φιλήδονα χείλη της Ιουδήθ, η ερωτική της έκφραση και η ημίγυμνη παρουσία της, τα στολισμένα χέρια της, ουσιασιτικά, φανερώνουν πως η Ιουδήθ αποκεφάλησε τον Οροφέρνη επειδή τον αγαπούσε...

Φοβερός πίνακας.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

Η venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 23,236 μηνύματα.
Rikka Ayasaki
Passions, sunset 7004

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CiNeFiL

Διακεκριμένο μέλος

Η CiNeFiL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,229 μηνύματα.




Roberto Fontana
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pequeño

Τιμώμενο Μέλος

Η Pequeño αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,829 μηνύματα.
John Melhuish Strudwick



A Golden Thread ~ 1885


Circe and Scylla ~ 1886



When Sorrow comes to Summerday Roses bloom in Vain ~ 1910




Samuel Palmer


Landscape, Twilight ~ 1833





Evening ~ 1848




John William Waterhouse


A Mermaid ~ 1900





A Naiad ~ 1893






A Naiad (Study) ~ 1893






Ophelia ~ 1894




Ophelia ~ 1910





 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Melania~

Περιβόητο μέλος

Η Insomnia ♥ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Στρατιωτικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,354 μηνύματα.

Persistence of Memory, 1931 by Salvador Dali

The faithful transcription of dreams has always played a major role in Dali's paintings. The painter had studied psycho-analysis and the works of Freud before joining the Surrealists. To dream is easy for him because of his Mediterranean heritage. A siesta, to him, has always opened the doors of a pre-sleep period, the instant when one forget the presence of one's body. Dali's demonology owes a great deal to his reveries. They have given birth to heterogeneous elements which he then brings together in his paintings without always knowing why. In the works of the Surrealist period, Dali treated those elements of disparate appearance with absolute realism which emphasized the proper character of each one of them, making an exact copy from a document, a photograph, or the actual object, as well as using collage.


He increased the effect produced even more through the use of techniques stemming from the precision of Vermeer to the blurred shapes of Carriere. Once he had given an emotional autonomy to his protagonists he established communication between them by depicting them in space - most often in a landscape - thus creating unity in the canvas by the juxtaposition of objects bearing no relation in an environment where they did not belong. This spatial obsession derives from the atmosphere of Cadaques, where the light, due to the color of the sky and of the sea, seems to suspend the course of time and allows the mind through the eye to glide more easily from one point to another. the famous painting in The Museum of Modern Art in New York, The Persistence of Memory is an excellent example of the foregoing and contains the following elements:

1) The soft head in the center is born of reveries. At Cape Creus, Dali had seen a rock whose shape was very similar to this head.

2) The watches, which he says are:"nothing more than the soft, extravagant, solitary, paranoiac-critical Camembert cheese of space and time... Hard or soft, what difference does it make! As long as they tell time accurately.

3) The precise image of ants in the sunshine. A leafless olive tree with its branches cut.

4) Last, the landscape. For the person who does not know the region where Dali lives, the violence of the color might seem excessive. It is nothing of the sort. On the contrary, this vivid color renders exactly the effect of the light in the sky, on the sea, the seashore, and the rocks. The later cannot be specifically located; they are the generalization of all the landscapes Dali had seen and painted before. His great merit is to have succeeded in synthesizing the ideal coast by use of familiar rocks and coves, thus giving the spectator the illusion of having seen them before.

Πηγή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

Η venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 23,236 μηνύματα.
Carmel Jenkin





 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nefeli Graf

Περιβόητο μέλος

Η Nefeli Graf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 5,346 μηνύματα.

Ο Ύλας και οι Νύμφες σε πίνακα του Τζον Γουίλιαμ Γουότερχαουζ (19ος αιώνας).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CiNeFiL

Διακεκριμένο μέλος

Η CiNeFiL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,229 μηνύματα.
Luca Pierro
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.


ALLEY BY THE LAKE, Leonid Afremov
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

Η venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 23,236 μηνύματα.


Antonio Canova - Psyche Revived by Cupid's Kiss

H Ψυχή Αναβίωσε από το Φιλί του Θεού Έρωτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

Η venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 23,236 μηνύματα.
Salvador Dali, Argus, Hand Coloured drawing, 1960

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top