Palermo #40 - Movies vs Series Characters

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
οπως ειπε ποιο πανω η Χιμελα ψηφιζετε κανονικα για να σημειωθουν οι απουσιες

Ναι, δεν το είχα δει, έγραφα την ώρα που έγινε το ποστ :redface:

Τώρα για να δούμε σε ποιο στρατόπεδο έχει πέσει η ακύρωση προφυλάκισης...

Παράλληλα από κοινού μοιράστηκαν στους παίχτες οι εξής κάρτες: 4xΝεκροφάνεια, 4xΤυμβωρυχία, 3xΆμεση Προφυλάκιση, 3xΑκύρωση Άμεσης Προφυλάκισης, 4xΗχώ από το Υπερπέραν, 4xΕξαίρεση Ψηφοφορίας, 4xΧρησμός της Πυθίας, 16xΕπιπλέον Ψήφος, 17xΑκύρωση Ψήφου και 1xΑποτυχία Δολοφονίας.

Πιθανότατα υπάρχει και στα δύο στρατόπεδα, αλλά ποιος ρισκάρει να την χρησιμοποιήσει;

Και επειδη δε θελω να δημιουργουνται ερωτηματικα, σας εξηγω το λογο για τον οποιο επελεξα να παιξω την καρτα στον jj!:

Περασε μιση ωρα απο την ανακοινωση, για να θυμηθει να κανει την παρατηρηση με τους τονους. Μου δημιουργει την πεποιθηση οτι το εκανε επειδη ειδε πως δεν ειχε σχολιαστει απο κανεναν μεχρι εκεινη τη στιγμη. Επισης, το λαθος που υπαρχει στην προκηρυξη με τον τονο στη λεξη "αυτή" υποδηλωνει πως το γεγονος εχει γινει σκοπιμα, απο ατομο που χρησιμοποιει τους τονους μηχανικα (οπως διατυμπανιζει ο ιδιος ο Τζει). Περα απο αυτα, δεν ειναι δυαντον ενας ανθρωπος που δηλωνει τελειομανης να μην εχει διαβασει τους κανονες του παιχνιδιου και να ρωταει αν αυριο υπαρχει αποκαλυψη ιδιοτητας, τη στιγμη μαλιστα που εχει ξαναπαιξει αυτη την εκδοση του παιχνιδιου. Για μενα ειναι πασιφανες πλεον πως ειναι δολοφονος και δηλωνω απολυτα σιγουρος για αυτο.


Λοιπόν, δεν ξέρω γιατί είσαι τόσο σίγουρος για την ενοχή του όμως. Είναι πολύ ύποπτη η συμπεριφορά του στο θέμα των τόνων και την σχολίασα έντονα, αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει τόση σιγουριά. Εκτός κι αν ξέρεις κάτι που εμείς αγνοούμε. Παρόλα αυτά, οκ έπρεπε να κάνεις κάτι για να σώσεις τον εαυτό σου.

Σιγουρα αθωοι και ατομα στα οποια πιστευω οτι μπορω να στηριχτω αυτη τη στιγμη ειναι:

Η Cinefil
O Τσαρατσαφ
H aegloswen
Η Deutsh... Lover!
Η Carpe

Γενικοτερα τα post τους ειναι λογικα και φαινεται να βλεπουν και την αλλη πλευρα του νομισματος.

Αυτό όμως δεν μου αρέσει, παρόλο που με συμφέρει. Κάνεις το ίδιο με τον τζέι. Αθωώνεις αυτούς που συμφωνούν μαζί σου :/:.

Ας ρίξω κι εγώ μια ψήφο, αν και δεν νομίζω να έχει νόημα. Λοιπόν, η πρώτη μου επιλογή θα ήταν ο jj, αλλά μιας και έχει γίνει φάντασμα για την ώρα, δεν λέει να τον ψηφίσω. Επίσης δεν έχει και κανένα νόημα αν τυχόν παιχτεί ακύρωση προφυλάκισης. Άρα η ψήφος μου θα πάει στην Deutsch... Lover, όχι γιατί πιστεύω κάτι για την ενοχή της, αλλά γιατί όπως είπα και νωρίτερα θεωρώ πολύ αποπροσανατολιστικό το στυλ παιχνιδιού της.

Το ενδιαφέρον θα είναι να δούμε αν θα τολμήσει κάποιος να παίξει την ακύρωση και πως θα δικαιολογηθεί μετά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 32,730 μηνύματα.
Ψηφίζετε κανονικά ως τις 20:00 για να μετρήσουμε απουσίες! :)
Δε θα γίνει αποχώρηση με ψηφοφορία σήμερα αφού παίχτηκε κάρτα Άμεση Προφυλάκιση στον jj!.
Η κάρτα Ακύρωση άμεσης προφυλάκισης μπορεί να χρησιμοποιηθεί εντός 5 ωρών, οπότε ως τις 23:59.

Ψηφοφορία για Τρίτη 18/6

  1. aegloswen
  2. Akis_Megara --> Εχέμυθη
  3. Alma Libre --> Deutsch... Lover
  4. blue_butterfly --> aegloswen
  5. carpe_nochtem --> johnietraf
  6. CiNeFiL --> mintin97
  7. Deutsch... Lover --> jj!
  8. elenamusic99 --> PieMaker
  9. Gate4 --> PieMaker
  10. jj! --> PieMaker
  11. JKaradakov --> PieMaker
  12. Joaquin --> Akis_Megara
  13. johnietraf
  14. Johnnaousa --> PieMaker
  15. Libertus --> Nefeli Graf
  16. mintin97 --> PieMaker
  17. MissKit --> elenamusic99
  18. Nefeli Graf --> Deutsch... Lover
  19. Noisette --> tsarachaf
  20. PieMaker --> jj!
  21. Psycho(Βασίλης) --> PieMaker x2
  22. SparklingGrey
  23. soter --> Akis_Megara
  24. tsarachaf --> Deutsch... Lover
  25. _fairygirl_ --> PieMaker
  26. ~Melania~ --> Libertus
  27. Εχέμυθη --> Nefeli Graf
  28. Πατρεύς --> Εχέμυθη
Ψήφοι
9 PieMaker
3 Deutsch... Lover
2 Akis_Megara
2 jj!

2 Nefeli Graf
2 Εχέμυθη
1 elenamusic99
1 Libertus
1 mintin97
1 tsarachaf
1 aegloswen
1 johnietraf

Η Χώρα των Φαντασμάτων
Τάσος97 - Δολοφονία 18/6
jj! - Κάρτα Άμεση προφυλάκιση 18/6

Οριστικές Αποχωρήσεις
Drama Prinzessin (Μέντιουμ) - Τυμβωρυχία

Απουσίες
blue_butterfly #1
Joaquin #1
Noisette #1
Εχέμυθη #1
Τάσος97 #1

Λοιπές Ενέργειες Παιχτών
Ενεργοποίηση κάρτας: Επιπλέον Ψήφος από mintin97
Ενεργοποίηση κάρτας: Τυμβωρυχία από Libertus
Ενεργοποίηση κάρτας: Επιπλέον ψήφος από Psycho(Βασίλης)
Ενεργοποίηση κάρτας Άμεση προφυλάκιση από PieMaker
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Soleado Febrero ~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Soleado Febrero ~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,033 μηνύματα.
Δεν ξερω τι ρολο βαρας στο παιχνιδι, αλλα προφανως τα λογια αυτα δεν ειναι δικα σου.

Ο πολιτης Φρικ ηδη απο την πρωτη μερα την επεσε τη Φερυ. Στη συνεχεια ψηφισε την Κλεοπατρα, προκαλωντας την να αντιδρασει ταυτοχρονα, κατι που για αγνωστους λογους δεν εκανε. Σημερα κατηγορω ανοιχτα τον jj! και πλεον δηλωνω σιγουρος και για την ενοχη της Φερυ. Ποτε δε θα κατηγορουσα ενα ατομο που πιστευω πως ειναι αθωο, για να μην το παρω στο λαιμο μου. Δεν το εχω κανει ποτε στο παρελθον και το ξερεις αυτο.

Τελος, ετσι και αλλιως θα προσπαθουσα να σωσω με καθε τροπο τον εαυτο μου, γιατι ξερω πως ειμαι χρησιμος στην ομαδα μου, η οποια δυστυχως για σενα ειναι οι ΠΟΛΙΤΕΣ.

είναι φανερό πως είναι στην μαφία!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει από Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να παιχτεί ακύρωση...όμως θα το μάθω αργότερα γιατί φεύγω από το σπίτι!
Δεν ξέρω, δεν νομίζω να ρισκάρει κάποιος τόσο πολυ΄...αλλά για να δούμε!
και να λέμε και την αλήθεια, ειδικά αν ο jj είναι δολοφόνος θα είναι τραγικό λάθος να βγει συνδολοφόνος να τον σώσει,,1 φάντασμα από τους 8,..μικρή απώλεια:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
λοιπον για να μην θεωρηθω απωντας του παιχνιδιου
ο πιε μακερ απο οτι καταλαβα εριξε την αμεση προφυλακιση στον τζει για να σωσει το τομαρι του και να παραμεινει στο παιχνιδι
ετσι νομιζω εχει αρχισει και καρφωνεται οτι ειναι μαλλον με την μερια των κακων
δν νομιζω οτι ο τζει ειναι κακος δεν εχει κανει τπτ το ιδιαιτερο σμρ εκτος απο τον συλογισμο του με τους τονους
πιστευω οτι και σημερα να σωθει αυριο θα το φαει το κεφαλι του σιγουρα απλα αν ειναι κακος εχει σαφως περισσοτερο χρονο για σχεδιασμο!
τεσπα ψηφιζω/ ψηφισατον PIE MAKER :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει από Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φιλόλογος ξένων γλωσσών και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
είναι φανερό πως είναι στην μαφία!!!

Ο Γιαννης; :confused: παντως αυτη η σιγουργια θα σε φαει... Κανεις ενα ποστ ανα 10 χρονια πετας κατι και εξαφανιζεσαι. ΔΕΝ μας τα λες καλα Ελενακι. και περιμενω αιτιολογιση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 32,730 μηνύματα.
Ψηφίζετε κανονικά ως τις 20:00 για να μετρήσουμε απουσίες! :)
Δε θα γίνει αποχώρηση με ψηφοφορία σήμερα αφού παίχτηκε κάρτα Άμεση Προφυλάκιση στον jj!.
Η κάρτα Ακύρωση άμεσης προφυλάκισης μπορεί να χρησιμοποιηθεί εντός 5 ωρών, οπότε ως τις 23:59.

Ψηφοφορία για Τρίτη 18/6

  1. aegloswen
  2. Akis_Megara --> Εχέμυθη
  3. Alma Libre --> Deutsch... Lover
  4. blue_butterfly --> aegloswen
  5. carpe_nochtem --> johnietraf
  6. CiNeFiL --> mintin97
  7. Deutsch... Lover --> jj!
  8. elenamusic99 --> PieMaker
  9. Gate4 --> PieMaker
  10. jj! --> PieMaker
  11. JKaradakov --> PieMaker
  12. Joaquin --> Akis_Megara
  13. johnietraf --> PieMaker
  14. Johnnaousa --> PieMaker
  15. Libertus --> Nefeli Graf
  16. mintin97 --> PieMaker
  17. MissKit --> elenamusic99
  18. Nefeli Graf --> Deutsch... Lover
  19. Noisette --> tsarachaf
  20. PieMaker --> jj!
  21. Psycho(Βασίλης) --> PieMaker x2
  22. SparklingGrey
  23. soter --> Akis_Megara
  24. tsarachaf --> Deutsch... Lover
  25. _fairygirl_ --> PieMaker
  26. ~Melania~ --> Libertus
  27. Εχέμυθη --> Nefeli Graf
  28. Πατρεύς --> Εχέμυθη
Ψήφοι
10 PieMaker
3 Deutsch... Lover
2 Akis_Megara
2 jj!

2 Nefeli Graf
2 Εχέμυθη
1 elenamusic99
1 Libertus
1 mintin97
1 tsarachaf
1 aegloswen
1 johnietraf

Η Χώρα των Φαντασμάτων
Τάσος97 - Δολοφονία 18/6
jj! - Κάρτα Άμεση προφυλάκιση 18/6

Οριστικές Αποχωρήσεις
Drama Prinzessin (Μέντιουμ) - Τυμβωρυχία

Απουσίες
blue_butterfly #1
Joaquin #1
Noisette #1
Εχέμυθη #1
Τάσος97 #1

Λοιπές Ενέργειες Παιχτών
Ενεργοποίηση κάρτας: Επιπλέον Ψήφος από mintin97
Ενεργοποίηση κάρτας: Τυμβωρυχία από Libertus
Ενεργοποίηση κάρτας: Επιπλέον ψήφος από Psycho(Βασίλης)
Ενεργοποίηση κάρτας Άμεση προφυλάκιση από PieMaker
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PieMaker

Δραστήριο μέλος

Ο Φιλοποιμην αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 702 μηνύματα.
Και επειδη εξακολουθω να φοβαμαι πως αργα η γρηγορα θα με πεταξουν εξω, παρτε και μια λιστα με τους συμμετεχοντες και τις αποψεις μου:

aegloswen - Αθωα
Akis_Megara -Δε μπορω να τον ψυχολογησω, θα μου εκανε και για ενοχος παντως
Alma Libre - Μαλλον Αθωα
blue_butterfly - Δεν εχω ιδεα
carpe_nochtem - Αθωα
CiNeFiL --> Αθωα
Deutsch... Lover --> Αθωα
elenamusic99 - Κρυβεται πισω απο μισολογα, μαλλον ενοχη
Gate4 - Μαλλον Ενοχη
jj! - Ενοχος
JKaradakov - Μεγαλο ερωτηματικο
Joaquin - Δεν εχω ιδεα
johnietraf - Δεν εχω ιδεα
Johnnaousa - Μαλλον Ενοχος
Libertus - Αθωος
mintin97 - Μαλλον Αθωος
MissKit - Δεν εχω ιδεα
Nefeli Graf - Παρα την αψυχολογητη κινηση της πρεπει να ειναι αθωα.
Noisette - Δεν εχω ιδεα
Psycho(Βασίλης) - Μαλλον αθωος, αλλα με αγυριστο κεφαλι
SparklingGrey - Δεν εχω ιδεα
soter - Μαλλον αθωα
tsarachaf - Αθωος
_fairygirl_ - Ενοχη
~Melania~ - Μεγαλο ερωτηματικο
Εχέμυθη - Δεν εχω ιδεα
Πατρεύς - Μεγαλο ερωτηματικο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PieMaker

Δραστήριο μέλος

Ο Φιλοποιμην αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 702 μηνύματα.
το πρώτο σου φάουλ ήταν εδώ, οπότε θα μείνω εδώ...
το έχουμε ξανασυζητήσει, παίζεις εντελώς διαφορετικά όταν ανήκεις στην μαφία και το ξέρουμε και οι 2:)
υπάρχει διαφορά στο κατηγορώ όλους και στο κατηγορώ 1-2 άτομα..και μόνος σου παραδέχτηκες ότι έχεις κάνει το 2ο;)

Ποτε μου δεν εχω κατηγορησει τους παντες, αλλα μονο τα ατομα για τα οποια ειχα/εχω σοβαρες ενδειξεις, το ξαναλεω.
Ναι, παιζω διαφορετικα οταν ειμαι δολοφονος, διατηρωντας κυριως ουδετερη σταση (αυτος ηταν και ο λογος που ψηφισα τη Ντραμα οπως ειχα πει). Σε αυτο το game δεν εχει διαφοροποιηθει ο τροπος που παιζω. Αν δε μπορεις να το δεις, συγνωμη, αλλα προφανως ΔΕ ΘΕΛΕΙΣ.

Επισης οσοι λενε οτι παιζω περιεργα, παρακαλω πολυ να γινουν συγκεκριμενοι, αλλιως τα λογια τους τα ακουω τζαμπα και βερεσε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει από Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Κώστα εξήγησε μου λίγο γιατί με θεωρείς ένοχο πέρα από το ότι σε θεωρώ εγώ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μεταφραστής/Διερμηνέας και μας γράφει από Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Πάι,είχες δεν είχες το΄κανες το θέμα ... .
Πως μπορω να δημιουργησω κυμα οταν ειμαι ο πρωτος που την ψηφιζω γαμω το στανιο μου;; Το αν αλλοι εκμεταλλευτηκαν αυτη την πρωτη ψηφο, λυπαμαι πολυ αλλα δεν ειναι δικο μου προβλημα.
Παμε παλι: Εξηγηστε μου σας παρακαλω πολυ πως μπορω να δημιουργησω κυμα, οταν ειμαι ο πρωτος που την ψηφιζω, δηλωνοντας μαλιστα πως δεν ειμαι σιγουρος, αλλα στηριχτηκα στις παρατηρησεις μερικων μερικων εδω μεσα.
Με δουλευεις, ετσι;; Πως ακριβως τους παραπλανησα;; Ζητησα εγω απο κανεναν να ψηφισει τη Ντραμα;; Δηλωσα σιγουρος για την ενοχη της;; ΟΧΙ!!
Παρεθεσε μου τα σημεια που θεωρεις υποπτη τη συμπεριφορα και τις κινησεις μου.
Και καπως ετσι αρχιζει η παρανοια...
Προφανως.
Κρατησε το αυτο.
Τα υπολοιπα για το κυμα δεν τα σχολιαζω, βαρεθηκα.
Επιτελους, να και καποιος που σκεφτεται πολυπλευρα και λογικα.
Δεν προσπαθησα να εξαπατησω και να επηρρεασω κανεναν. Προσπαθεις απογνωσμενα να ριξεις λασπη στο ονομα μου, αλλα δε θα σου βγει σε καλο, να ξερεις.
Τραβηγμενα σεναρια εγω;; Απλα σας παρουσιαζω και την αλλη οπτικη που αρνειστε πεισματικα να δειτε. Αλλα προφανως δε σας βολευει να τη δειτε.
Οκ,είπα δε θα πω τίποτε εκτός και αν με προκαλέσει να τα χώσω. Με προκάλεσες.
Η Άμεση Προφυλάκιση εμένα μου υποδηλώνει δύο πιθανά σενάρια:
1. Έπαιξες την κάρτα για σωθείς αφού βλέπεις πως κανείς δε σε υπερασπίστηκε.
Επομένως:
Ή α. Είσαι πολίτης και δε θες να φύγεις γιατί το θεώρησες άδικο.
Ή β.Είσαι καμιά πόρνη οι μαφιόζοι δε σε γνωρίζουν επομένως δεν μπορεί να σε υπερασπιστεί κανείς και σώζεσαι μόνος σου (μέχρι στιγμής)
Ή γ.Ως μαφιόζος ξέρατε ότι η Ακύρωση της κάρτας σου είναι στο ίδιο στρατόπεδο και επομένως έσωσες τον εαυτό σου και χωρίς να εκτεθεί η μαφία.
Τέλος σεναρίων. Πάμε στο κύμα.
Η πρώτη ψήφος εναντίον της Ντράμα έπεσε από εσένα επιρεαστήκαμε διάφοροι θεωρώντας πολύ πιθανά ότι κάτι θα ήξερες και συμφωνήσαμε μαζί σου. Νταξ; ΗΡΕΜΗΣΕΣ ΤΩΡΑ?
Σχετικά με αυτό που παρέθεσες στη Σοφία (Γκέιτ 4) να πω ότι μπορεί κάποιοι να μη θέλησαν ή όπως είπες και ο ίδιος να μη τους συμφέρει να δουν την άλλη όψη του νομίσματος εγώ πάντως είπα και τις δύο απόψεις.:P

Τώρα για να δούμε σε ποιο στρατόπεδο έχει πέσει η ακύρωση προφυλάκισης...
Φάση θα΄χει το σενάριο γ.:P
(Παραπάνω το γράφω)

Και επειδη δε θελω να δημιουργουνται ερωτηματικα, σας εξηγω το λογο για τον οποιο επελεξα να παιξω την καρτα στον jj!:
Το δευτερο προσωπο στο οποιο σκεφτηκα να παιξω την καρτα ηταν η Φερυ, η οποια, κατα την ταπεινη μου αποψη, ειναι επισης με την ομαδα των δολοφονων. Μπηκε φουριοζα στον πρωτο γυρο, προσπαθωντας να δημιουργησει πανικο και μολις ειδε πως τη στριμωξα εδειξε να μαζευεται (με τη δικαιολογια του φοβου της αποχωρησης). Και ποτε αρχισε ξανα να κελαηδαει σαν πουλακι και κανει βαρυσημαντες δηλωσεις του τυπου: "Μας εξαπατησες";; Μετα την αποκαλυψη του ρολουτης Κλεοπατρας, την οποια ειχε ψηφισει ΚΑΙ η ιδια παρακαλω πολυ.
Σιγουρα αθωοι και ατομα στα οποια πιστευω οτι μπορω να στηριχτω αυτη τη στιγμη ειναι:
Η Cinefil
O Τσαρατσαφ
H aegloswen
Η Deutsh... Lover!
Η Carpe
Γενικοτερα τα post τους ειναι λογικα και φαινεται να βλεπουν και την αλλη πλευρα του νομισματος.
Δεν εχω καταληξει ακομα για τους:
Σαικο
Πατρεα
Eχεμυθη
Μελανια
Ακης
Καραντακοβ
Αλμα
Οι υπολοιποι δεν εχουν μιλησει αρκετα ακομα, οποτε δε μπορω να ειμαι σιγουρος.
Να ρίξω μία δόση κακίας παρτ δύο. Μικρή είμαι ζηλεύω.
Και γιατί δεν την έριξες καμάρι μου σε΄μενα; Θα εξυπηρετούσε αφενός εσένα και αφετέρου αν είσαι μαφιόζος τη μαφία σου.Θα περνιόσασταν για πολίτες.;)
Έπειτα η απειλή σου προς τα'μενα τι είναι; Η προοικονομία για το πιθανό τέλος μου;
Πάι,είναι ξεκάθαρο ότι αυτοί που θεωρείς ως αθώους είναι όσο αμφισβήτησαν εντελώς το σενάριο του Τζέι.
Ξεχνάς κάτι,και΄γω σε υποστήριξα έμμεσα μεν αλλά είπα και τις δύο όψεις του νομίσματος.

Συγνωμη που ημουν στην παραλια και συγνωμη που καθησα και διαβασα 20 σελιδες λασπολογιας, μονο και μονο για μην παρω καποιον στο λαιμο μου.

ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ να την παιξω νωριτερα και ετσι και αλλιως το αποτελεσμα ιδιο θα ηταν αν την επαιζα στις 6 η στις 7. Μπορει ακομα να παιχτει η Ακυρωση προφυλακισης.

Τεραστια παρακληση: Θελω πολυ να μεινω στο παιχνιδι και θα κανω τα παντα γι αυτο. Οποιος με ξερει καλα ειναι και ο πρωτος που μπορει να υποθεσει οτι ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δε θα εκανα μια τοσο ατσουμπαλη κινηση αν ημουν δολοφονος. Επειδη ειμαι σιγουρος πως θα παιχτει η ακυρωση προφυλακισης και τελικα θα αποχωρησω, σας παρακαλω πολυ, αν σας εχω πεισει να αλλαξετε τις ψηφους σας.

Όποιος σε ξέρει καλά..
Μάλιστα.. Αλήθεια,δεν μπορώ να σε καταλάβω.
Εύχομαι μόνο ο Ντετέκτιβ να ρωτήσει για΄σενα μπας και βγάλουμε καμιά άκρη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PieMaker

Δραστήριο μέλος

Ο Φιλοποιμην αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 702 μηνύματα.
Κώστα εξήγησε μου λίγο γιατί με θεωρείς ένοχο πέρα από το ότι σε θεωρώ εγώ...

Πρωτον: Σου φανηκε περιεργη η κινηση του mintin97, ενω ηταν φανερο πως εγινε λογω απειριας και ενθουσιασμου.

Δευτερον: Το μονο σου επιχειρημα εναντιον μου ειναι οτι ΔΕΝ την μπαινω σε ολους, κατι που θα ταιριαζε περισσοτερο σε Δ.Α και οχι πολιτη. Σε προκαλω να βρεις ενα παιχνιδι που επραξα με αυτον τον τροπο. Σε καθε game στοχοποιω συγκεκριμενα ατομα και οσο προχωρουν οι γυροι αρχιζει και μεγαλωνει η λιστα των υποπτων μου.

Τριτον: Μου εκανε τεραστια εντυπωση οτι αντιμετωπισες κι εσυ το θεμα της προκηρυξης εντελως επιφανειακα, χωρις να σου περασει απο το μυαλο οτι προφανεστατα εγινε σκοπιμα. Ο πολιτης Γιαννης (για να παιξω το παιχνιδι σου) θα επρεπε να ειναι περισσοτερο πονηρεμενος.

Γενικα νομιζω οτι βλεπεις τα παντα κοντοφθαλμα και μονο απο τη δικη σου οπτικη γωνια. Επισης η εμμονη σου με το παιξιμο μου και τις κατηγοριες εναντιον μου, μου θυμιζει το προηγουμενο παιχνιδι που ησουν δολοφονος και ηθελες να με τρελανεις. Αυτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

soter

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο soter αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 212 μηνύματα.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Επίσης, έχουμε και τον Ακριβό ο οποίος σε κάθε του ευκαιρία προσπαθεί να υποστηρίξει τον pie...δεν ξέρω, είναι πολύ περίεργο 2 έμπειροι παίκτες να είναι δολοφόνοι και να υποστηρίζονται τόσο φανέρα..ή μήπως όχι?

Το υπερασπίζομαι τον φρικ, με το δεν μπορώ να ακούω χαζομάρες για τόνους έχει τεράστια διαφορά Γιάννη. Αν προσέξεις δεν είπα κάτι υπέρ του Pie, απλώς τόνισα στον τζέι τα λάθη του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 32,730 μηνύματα.
Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΕΛΗΞΕ.
Με την κάρτα Άμεση προφυλάκιση, o jj! περνάει στη χώρα των φαντασμάτων και η ψηφοφορία αυτή δεν ισχύει.

Η κάρτα Ακύρωση άμεσης προφυλάκισης μπορεί να χρησιμοποιηθεί εντός 5 ωρών, οπότε ως τις 23:59.

Ψηφοφορία για Τρίτη 18/6

  1. aegloswen
  2. Akis_Megara --> Εχέμυθη
  3. Alma Libre --> Deutsch... Lover
  4. blue_butterfly --> aegloswen
  5. carpe_nochtem --> johnietraf
  6. CiNeFiL --> mintin97
  7. Deutsch... Lover --> jj!
  8. elenamusic99 --> PieMaker
  9. Gate4 --> PieMaker
  10. jj! --> PieMaker
  11. JKaradakov --> PieMaker
  12. Joaquin --> Akis_Megara
  13. johnietraf --> PieMaker
  14. Johnnaousa --> PieMaker
  15. Libertus --> Nefeli Graf
  16. mintin97 --> PieMaker
  17. MissKit --> elenamusic99
  18. Nefeli Graf --> Deutsch... Lover
  19. Noisette --> tsarachaf
  20. PieMaker --> jj!
  21. Psycho(Βασίλης) --> PieMaker x2
  22. SparklingGrey
  23. soter --> Akis_Megara
  24. tsarachaf --> Deutsch... Lover
  25. _fairygirl_ --> PieMaker
  26. ~Melania~ --> Libertus
  27. Εχέμυθη --> Nefeli Graf
  28. Πατρεύς --> Εχέμυθη
Ψήφοι
10 PieMaker
3 Deutsch... Lover
2 Akis_Megara
2 jj!

2 Nefeli Graf
2 Εχέμυθη
1 elenamusic99
1 Libertus
1 mintin97
1 tsarachaf
1 aegloswen
1 johnietraf

Η Χώρα των Φαντασμάτων
Τάσος97 - Δολοφονία 18/6
jj! - Κάρτα Άμεση προφυλάκιση 18/6

Οριστικές Αποχωρήσεις
Drama Prinzessin (Μέντιουμ) - Τυμβωρυχία

Απουσίες
blue_butterfly #1
Joaquin #1
Noisette #1
Εχέμυθη #1
Τάσος97 #1

Λοιπές Ενέργειες Παιχτών
Ενεργοποίηση κάρτας: Επιπλέον Ψήφος από mintin97
Ενεργοποίηση κάρτας: Τυμβωρυχία από Libertus
Ενεργοποίηση κάρτας: Επιπλέον ψήφος από Psycho(Βασίλης)
Ενεργοποίηση κάρτας Άμεση προφυλάκιση από PieMaker
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 32,730 μηνύματα.
Η κάρτα Ακύρωση άμεσης προφυλάκισης μπορεί να χρησιμοποιηθεί εντός 5 ωρών, οπότε ως τις 23:59.

(αν δείτε κάνα λάθος, προς Θεού μην το πείτε στο Δημήτρη...:no:)

Ψηφοφορία για Τετάρτη 19/6


  1. aegloswen
  2. Akis_Megara
  3. Alma Libre
  4. blue_butterfly
  5. carpe_nochtem
  6. CiNeFiL
  7. Deutsch... Lover
  8. elenamusic99
  9. Gate4
  10. JKaradakov
  11. Joaquin
  12. johnietraf
  13. Johnnaousa
  14. Libertus
  15. mintin97
  16. MissKit
  17. Nefeli Graf
  18. Noisette
  19. PieMaker
  20. Psycho(Βασίλης)
  21. SparklingGrey
  22. soter
  23. tsarachaf
  24. _fairygirl_
  25. ~Melania~
  26. Εχέμυθη
  27. Πατρεύς
Ψήφοι[FONT=&quot]

Η Χώρα των Φαντασμάτων
Τάσος97 - Δολοφονία 18/6[/FONT]
jj! - Κάρτα Άμεση προφυλάκιση 18/6
[FONT=&quot]
Οριστικές Αποχωρήσεις
Drama Prinzessin (Μέντιουμ) - Τυμβωρυχία

Απουσίες
blue_butterfly #1
Joaquin #1
Noisette #1
Εχέμυθη #1
Τάσος97 #1[/FONT]
[FONT=&quot]aegloswen[/FONT][FONT=&quot] #1[/FONT]
[FONT=&quot]SparklingGrey #1[/FONT]
[FONT=&quot]
Λοιπές Ενέργειες Παιχτών
Ενεργοποίηση κάρτας: Επιπλέον Ψήφος από mintin97
Ενεργοποίηση κάρτας: Τυμβωρυχία από Libertus
Ενεργοποίηση κάρτας: Επιπλέον ψήφος από Psycho(Βασίλης)[/FONT]
Ενεργοποίηση κάρτας Άμεση προφυλάκιση από PieMaker
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 781029

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν ο Τζέι είναι μαφιόζος δε νομίζω οι δικοί του να τον "θυσιάσουν"αν έχουν την κάρτα με την ακύρωση προφυλάκισης γιατί είναι έμπειρος παίχτης . Βέβαια ίσως και οι δύο κάρτες να είναι στα χέρια των πολιτών, πράγμα που θα καθιστούσε τον Pie Maker αθώο. Αν είναι πολίτης και οι μαφιόζοι έχουν και τις δύο ίσως κάρτες μάλλον ατύχησε. Αν όμως κάποιος πολίτης τον αποφυλακίσει σε περίπτωση που έχει την κάρτα θα πέσουν πάνω του και θα τον κατηγορήσουν για μαφιόζο και παίζει να μην χρησιμοποιήσει την κάρτα ακόμα και αν πιστεύει στην αθωότητα του Τζέι. Διότι πολλοί παίχτες που μιλούσαν ανοιχτά στην αρχή σώπασαν όταν κατηγορήθηκαν. Δεν πάει όμως έτσι, αν είσαι πολίτης και βοηθάς με αυτά που λες ακόμα και να σε φάνε ξέρεις ότι έπαιξες καλά και πρόσφερες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MissKit

Επιφανές μέλος

Η Bastet 1/3 ΜΕΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει από Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,568 μηνύματα.
Holly fraking frak! Διάβασα σελίδες επί σελίδων, στο τέλος μπορώ να πω κουράστηκα και έχω κρατήσει τα κέρατά μου για σχολιασμό. Ξεκινάω όμως...
Ουφ,κατάφερα να τα διαβάσω όλα.Ψηφίζω mintin97.Εχει μακράν την ποιο περίεργη συμπεριφορά και ψήφισε το ίδιο περίεργα.
Ουυφφφ τα διάβασα ΟΛΑ και...
ΨΗΦΙΖΩ mintin97
Και γ@μώ τη σύμπνοια παλληκάρια... Σκοτώνεστε να διαβάζετε αλλά από ουσία, μιλιά!!
αν ήταν δολοφόνοι νομίζω δεν θα καρφωναν μαζί τη ντραμα πιστεύω ότι την είχαμε ξεχάσει λόγω του τρόπου που έπαιζε και όταν αναφέρθηκε τη θυμήθηκαν ολοι και εγώ κάτι τέτοιο πιστεύω πάντως σαν τεχνική αν είναι δολοφόνος ήταν καλή οπότε επειδή θα μπω πάλι το βράδι πρέπει να ψηφίσω από τώρα και δεν είμαι σίγουρη αλλά αναγκαστικα ντραμα λόγω και μόνο του τρόπου που παίζει
Τι ακριβώς σε ανάγκασε, Νεφέλη; Εντύπωση μου κάνει αυτό το «αναγκαστικά».
Για ενα φαγητο πηγα και για να βγαλω την Σατερινα μου για βολτα και κοιτα τι εχει γινει!!
Ξαφνικα το σκηνικο αλλαζει και αρχιζουν να εμφανιζονται ο soter και η nefeligraf και απο εκει που το ''φαβορι'' για αποχωρηση ηταν ο φιλος μου ολοι αρχιζουν να ψηφιζουν την πρινσεσα... Αυτο ειναι λιιιγο υποπτο... Η πρινσεσα εμφανιζεται ελαχιστα και λει μετρημενα λογια....
Σοβαρά τώρα, δε ζητήσαμε δημοσιογράφο. Ήμαρτον με αυτές τις δηλώσεις. Καταντά κουραστικό και θα με κάνεις να μη διαβάζω ποστ σου εν τέλει και να χάσω κάτι ουσιώδες από βλακεία.
Πήρα την πρώτη μου ψήφο..τι συγκίνηση :redface:
Ναι είναι πρώτη μου φορά στο παιχνίδι αλλά με τόσο σχόλια τι να πρωτοπώ το καημένο; :(
Το σχολίασα και το πρωί, άσε τα γλυκανάλατα. Θα φανεί πόσο καημένη είσαι.
Α, ξέχασα να σου απαντήσω στα προηγούμενα.
Εν πάση περιπτώσει, θεωρώ ότι με την αποχώρηση του mintin ή της Drama μπορεί να φανούν αρκετά για το ρόλο σου, γιατί φαίνεται ότι είστε σε διαφορετικά στρατόπεδα.
Τώρα τι έχεις να πεις, Χάρη; Δεν είδα κάποια σκέψη σου να ξετυλίγεται ως προς αυτό. Ενοχοποιείται έμμεσα η fairy;
Για τον απλό λόγο του ότι όλοι οι δολοφόνοι ανάμεσα στους πολίτες ψήφισαν την drama.
Βαθυστόχαστος για άλλη μια φορά. Είναι αστείο αυτό που λες. Ακόμη και οι πιο ηλίθιοι δολοφόνοι δε θα το έκαναν. Σαν να θες να μπερδέψεις κόσμο σκόπιμα εσύ.
Έχει ένα 1/3 των ψήφων σε μερικές μονάχα ώρες,με άκυρη δικαιολογία και δεν την υπερασπίζεται κανείς. Εμένα,αυτό μου φαίνεται αρκετό.
Και όλως περιέργως το ίδιο έγινε και με τον mint. Κοινώς κατά πάσα πιθανότητα, είχαμε διαμάχη ανάμεσα σε πολίτες και οι δολοφόνοι γελούσαν. Ή απλώς αποφάσισαν να αφήσουν τον mint στην τύχη του. Γιατί να θυσιαστεί κόσμος στον πρώτο γύρο όμως;
29 άτομα έχουν ψηφίσει την drama;
Το γνωρίζετε ότι είμαστε στον πρώτο γύρο;
Εχετε αρχίσει και χωρίζετε άτομα απο τον πρωτο γύρο; Αν είναι έτσι οκ,το έχετε τερματίσει το παιχνίδι :hehe:
Μιλάς εσύ που βγήκες να δηλώσεις ότι όσοι ψήφισαν Drama είναι δολοφόνοι ανάμεσα σε πολίτες; Ρε σοβαρά, δεν έχει καμία λογική ό,τι έχεις πει μέχρι τώρα.
btw και ο Ιορδανης και η Μιςς εχουν κολλησει στον μιντιν και την ελενα οπως η χαρα και ο λιμπ
τυχαια τοση σιγουρια?
Θα εξηγηθώ. Στο παρελθόν διετέλεσα μαφιόζος μαζί με πρωτοεμφανιζόμενη την οποία ΕΓΩ Η ΙΔΙΑ συμβούλευσα να μην συμμετέχει γιατί είναι άπειρη και θα τη βρουν εύκολα με αποτέλεσμα να εισέρχεται για ψήφο, να κάνει καμιά κορδελίτσα και ως εκεί. Ακριβώς ό,τι κάνει και η music. Και είχε πιάσει.
Απλά επιβεβαιώθηκα:redface:
Καλά έκανα και άλλαξα την ψήφο μου:redface:
Για όποιον με αμφισβήτησε ορίστε τι έγινε :mad::P
:mad:
Έρχομαι σε λιγάκι με τα σχόλια μου στα παιδιά από τις προηγούμενες σελίδες
Ωχ, για χαζούς μας περνάς. Αλλάζεις την ψήφο σου πιστεύοντας ότι η Drama είναι αθώα, μειώνεις με τη διαφορά, αλλά δεν διώχνεις την έτερη δύναμη που ήταν ο mint ενώ έχεις δηλώσει πως τον θεωρείς ένοχο σε προηγούμενο μήνυμα! Προφανώς περίμενες να βγει η Drama, απλώς ήθελες να καθαρίσεις λίγο τη φωλίτσα σου γιατί ήξερες ότι ήταν αθώα! Not bad! Είναι ένα αρκετά πιθανό σενάριο...
Είπα επίσης ότι με την αλλαγή της ψήφους μου θέλησα ναι να σώσω την Drama,ναι αυτό σκέφτηκα στις 8!! Γιατί ήταν σε ισοψηφία με τον Mintin97 ο οποίος αν και νέος παίκτης-όπως σχεδόν οι περισσότεροι μας σχεδόν άπειροι να το πω χωρίς πολύ εμπειρία σε αυτό το παιχνίδι- τέλος πάντων δεν θα βοηθούσε είτε με κακό είτε με καλό ρόλο όσο η Drama είτε αυτή ήταν πάλι στους κακούς είτε στους καλούς ,(γιατί με ένα παλέρμο δεν γίναμε όλοι μας έμπειροι έτσι;! )
ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΑ ΤΑΥΤΑ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΤΟΝ MINT!!! Meoooow!!!
Λογικά θα ήταν κανένας μικρός ρόλος γιατί δε έγραφε πολλά.
Π.χ. συγκάτοικος (αν ήταν συγκάτοικος θα ήξερε σιγουρα έναν πολίτη
και θα μπορούσε να τον σώσει αλλά τεσπα)
Κρίμα ( κλαψ ) γιατί ήταν κολλητός μου και μεγαλώσαμε μαζι.
Θα φορέσω πένθος.
Άλλος μαυρούλης μας βρήκε...
Και φτάνουμε στο μπάχαλο με το θέμα τόνοι. Ασχολούμαστε με τόνους και δεν είναι καν τα ψάρια!
Έχεις δίκιο. Βέβαια παίζει να είναι και απάτη αυτό με τους τόνους αλλά θεωρώ ότι οι πιθανότητες να είναι αλήθεια είναι πιο πολλές από το να είναι ψέμα. Αν ήμασταν καχύποπτοι για τα πάντα τότε οι μαφιόζοι θα δίσταζαν να δολοφονήσουν γιατί πάντα υπάρχει η πιθανότητα να πετύχουν αλεξίσφαιρο γιλέκο.
Επίσης, θεωρώ εξαιρετικά πιθανό να είναι ο Πάϊ μαφιόζος, να ήξερε ότι η ντράμα ήταν πολίτης και να την ψήφισε να φύγει την τελευταία στιγμή για να θολώσει τα νερά.
Γι' αυτούς τους λόγους ψηφίζω Piemaker
Πώς θα το ήξερε genius; Μύρισε τα νύχια του; Έπαιξε κάρτα και ήταν τόσο καλός που βρήκε με τη μία το μέντιουμ;
Ξεκινάμε αρχικά από τον piemaker, τον αγαπητό μου Κώστα...λοιπόν ο Κώστας όταν είναι πολίτης είναι ο καλύτερος πολίτης..όμως όταν είναι δολοφόνος ο τρόπος παιχνιδιού του αλλάζει υπερβολικά. [..]
Και τώρα έρχεται η δολοφονία και η παρατηρητικότητα του jj..πολλοί βιαστήκατε να τον συγχαρείτε και να τον παινέψετε, όμως εμένα κάτι μου βρωμάει!! Ναι έχει κόλλημα με αυτό το θέμα, αλλά αν ήταν δολοφόνος θα ήταν μια πολύ καλή τακτική για να αποπρασανατολίσουν κόσμο με την μη χρησιμοποίηση τόνων. Εμένα δεν με έπεισες jj, κρατάω τις αμφιβολίες μου! [..]
Ή Κώστας ή τζέι. Κι εμένα με παραξένεψε πολύ ο Κώστας στον προηγούμενο γύρο. Παράξενη στάση, λίγο ξενερωμένος και ξέρουμε καλά τι μπορεί να τον ξενερώσει κι αυτό είναι κακός ρόλος σίγουρα! Από την άλλη ο τζέι εμφανίζεται να παρατηρήσει κάτι παντελώς άκυρο και δημιουργεί ολόκληρη θεωρία πίσω από αυτό η οποία βγάζει λάδι πόσο κόσμο και στοχοποιεί συγκεκριμένα άτομα. No idea τι παίζει, θα βοηθούσε να μάθουμε το ρόλο κάποιου εκ των δύο πάντως.
Τελος θέλω να σταθώ σε κάτι που κανένας δεν παρατήρησε και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί!!!

https://cnf.e-steki.gr/showpost.php?p=3833831&postcount=503

Μιλάμε για μια κοπέλα η οποία έχει συμμετάσχει στα περισσότερα Παλέρμο μάλλον από όλους μας εδώ μέσα, είτε σαν ΣΕ είτε σαν παίκτρια. έχει γράψει 8 μηνύματα μόνο μιας και όπως είπε δεν έχει χρόνο λόγω δουλειάς. ΟΜΩΣ μέσα σε αυτά τα μηνύματα, έχει επιλέξει να ψηφίσει 2 φορές ένα μέλος με μηδενική συμμετοχή πραγματικά!! Δεν ξέρω, δεν μου φαίνετια καθόλου μα καθόλου τυχαίο αυτό...2 πράγματα μπορώ να σκεφτώ
1. είναι δολοφόνα και απλά ρίχνει άκυρη ψήφο για να μην μπει στο μάτι κανενός
2.με κάποιον τρόπο γνωριζει ότι είναι δολοφόνα η elenamusic και μιας και δεν έχει χρόνο μας δίνει ξεκάθαρα την δολοφόνα που ξέρει..προς το παρόν πιστεύω περισσότερο το 2
Δικαιολόγησα παραπάνω τι με κάνει να ψηφίζω την music και επίσης ξέρετε ότι επιλέγω μη βοηθητικές παρουσίες για αποχώρηση οπότε και να μην κόλλαγα εκεί, θα ψήφιζα εξίσου άκυρα. Πιστεύω στη διασπορά ψήφων γιατί εκεί οι δολοφόνοι δεν κρύβονται εύκολα κι αν κάποιος κινδυνεύσει, δεν μπορούν να τον σώσουν χωρίς να καρφωθούν. Ταυτόχρον έχουμε περισσότερες πιθανότητες να βγάλουμε δολοφόνο. Όσο για τη μικρή συμμετοχή μου, θα εξηγηθώ από κάτω.
Ποιος άλλος.Τσαραχάφ, ΦορέβερΦρικ, Μιςκιτ.Τρεις παλιοί, έμπειροι παίκτες.Οι πρώτοι δυο έχουν γράψει αρκετά μηνύματα, περιμένω από τον Φρικ να δικαιολογήσει την ΚΑΚΗ κίνηση να δημιουργήσει ρεύμα προς την Κλεοπάτρα, ο τσαραχάφ παίζει όπως σε κάθε παιχνίδι και σόρρυ αλλά δε θυμάμαι τη ψήφο του, ευχαρίστως να κάνω εδιτ μόλις βρω την τελική λίστα του 1ου γύρου.Μιςκιτ, μεγαλύτερη συμμετοχή, περισσότερα σχόλια παρακαλώ.Όπως και η aegloswen, την βάζω κι αυτή στην κατηγορία των έμπειρων και περιμένω ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ.Όσοι δεν γράφουν κάτι, να περιμένουν ψήφους σε επόμενους γύρους.
Κατ' αρχάς καλώς ήρθες! :D

Παιδιά, αφενός λυπάμαι που δεν μπόρεσα να γράψω νωρίτερα λόγω υποχρεώσεων, αφετέρου δεν μπορώ να παρακολουθώ στενά ένα θέμα το οποίο έχει 8 στα 10 μηνύματα «συμφωνώ, για πες μας, εξηγήσου» + τα δελτία του Reuters (βλ. Deutsch). Εκνευρίζομαι και φτάνω να διαβάζω 30 σελίδες μαζί, όπως τώρα. Στο εξής θα έχω ελεύθερο χρόνο να συμμετέχω λίγο πιο ενεργά πάντως. Ελπίζω το ποστ μου αυτό να σας αποζημιώσει.
Αφού διάβασα όσο περισσότερα μηνύματα μπορούσα από χθες ψηφίζω PieMaker
Πιστεύω πως είναι ένοχος λόγω των απαντησεών του πιο πολύ του στυλ ''ένα τεράστιο μπράβο στην ομάδα των δολοφόνων''κλπ που προσπαθεί έτσι να βγάλει την ουρά του από την ομάδα των δολοφώνων και να μείνει απ' έξω με αυτόν τον τρόπο.
Δεύτερη μέρα που ακολουθείς το τσούρμο. Προβλέψιμη.
καλημερα παιδια! πριν πω οτιδηποτε για το παιχνιδι θα ηθελα να θιξω πρωτα ενα αλλο θεμα αυτο των post. ειχα μεινει εχθες στην σελιδα 48 ο ανθρωπος και ξυπναω και βλεπω οτι εχετε φτασει τις 59, λεω απο μεσα μου σωτηρη ενταξει 10 σελιδες ειναι το χεις αγορι μου (το αγορι το τονιζω στην nefeli graf που επιμενει να μου αλλαζει φυλο :p).αμ ελα που οσο προχωρουσα στην αναγνωση αυξανονταν και οι σελιδες! 67 φτασανε και να πω οτι γραφετε και κατι; τα πιο πολλα ειναι διαλογος μεταξυ ατομων που ειναι σε κοντρα! σταματηστε αυτο το πραγμα ειναι ΠΟΛΥ κουραστηκο. και οχι τιποτα αλλο χαλασε εχθες ο υπολογιστης μ και τα διαβαζω και απο κινητο, κοντευω να τυφλωθω δλδ. γενικως σταματηστε να γραφετε τοσο πολυ και αρχιστε να διαβαζεται ξανα τα προηγουμενα.
Σε χειροκροτώ, αγαπητέ.
τωρα στα δικα μας :) ο pie δεν ξεκινησε καποιο κυμα ηταν απλως ατυχος που την ψηφισε πρωτος. οποιος και να το εκανε τα ιδια θα γραφατε τωρα. γεγονος ειναι οτι εγω ο pie και η nefeli graf ειμασταν οι ατυχοι που την ψηφισαμε ταυτοχρονα σχεδον πρωτοι οποτε λογικο να μας υποπτευεστε. απο την αλλη θα ηθελα να σταθω στο γεγονος πως αν και την κυριακη ο pie δεν μιλησε για την drama οπως εκανα εγω η fairy και η misskit και μπορει και αλλοι του ηρθε ξαφνικα τη δευτερα που την ψηφισε κιολας. και μετα ακολουθησαν και αλλοι που ξαφνικα πειστηκαν για την ενοχη της. αρα μεταξυ των 3 πρωτων ισος να υπαρχει δολοφονος αλλα νομιζω πως σιγουρα υπαρχει ενας στους επομενους που την ψηφισαν. για την δολοφονια με καλυψατε.
και προς υπερασπιση μου γι αυτο με τους τονους αν δειτε τα ποστ που εκανα την κυριακη που ειχα pc μια χαρα τονους εχουν.
Τείνω να αρχίσω να πιστεύω ότι ο Pie στοχοποιήθηκε μάλλον σκόπιμα. Το κύμα δε πίσω του δεν ήταν καθόλου τυχαίο.
Τεραστια παρακληση: Θελω πολυ να μεινω στο παιχνιδι και θα κανω τα παντα γι αυτο. Οποιος με ξερει καλα ειναι και ο πρωτος που μπορει να υποθεσει οτι ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δε θα εκανα μια τοσο ατσουμπαλη κινηση αν ημουν δολοφονος. Επειδη ειμαι σιγουρος πως θα παιχτει η ακυρωση προφυλακισης και τελικα θα αποχωρησω, σας παρακαλω πολυ, αν σας εχω πεισει να αλλαξετε τις ψηφους σας.
Ξαφνικά θέλεις να μείνεις στο παιχνίδι και φαίνεσαι λίγο εκνευρισμένος. Θέλεις να μας πεις τι σου συμβαίνει; Αλήθεια δεν έχεις κέφι. Έχεις λόγο; Προσωπικό ή οτιδήποτε; Η όλη στάση σου ως τώρα δείχνει ξενερωμένο Φρικ!
Ποτε μου δεν εχω κατηγορησει τους παντες, αλλα μονο τα ατομα για τα οποια ειχα/εχω σοβαρες ενδειξεις, το ξαναλεω.
Ναι, παιζω διαφορετικα οταν ειμαι δολοφονος, διατηρωντας κυριως ουδετερη σταση (αυτος ηταν και ο λογος που ψηφισα τη Ντραμα οπως ειχα πει). Σε αυτο το game δεν εχει διαφοροποιηθει ο τροπος που παιζω. Αν δε μπορεις να το δεις, συγνωμη, αλλα προφανως ΔΕ ΘΕΛΕΙΣ.

Επισης οσοι λενε οτι παιζω περιεργα, παρακαλω πολυ να γινουν συγκεκριμενοι, αλλιως τα λογια τους τα ακουω τζαμπα και βερεσε.
Και φτάνουμε σε αντιπαράθεση με το Γιάννη. Ο οποίος παραπάνω κατηγόρησε κι εσένα και τον τζέι. Παίζει σε διπλό ταμπλό, δε γίνεται να μπλοφάρετε ομαδικώς.
Και αναρωτιόμουν από το πρώτο θηλυκό που σου προσήψαν αν πίστευα λάθος τόσο καιρό. :P

Συμπερασματικά και επειδή δεν ξέρω πόσοι θα αντέξετε να διαβάσετε τα παραπάνω, πιστεύω στην ενοχή της music βασισμένη σε προηγούμενες εμπειρίες μου με αφανείς μαφιόζους.

Βλέπω τον Pie ξενερωμένο και αυτό με ανησυχεί για το ποιος μπορεί να είναι ο ρόλος του, οι πολίτες είναι πάντα η προσφιλέστερη σε αυτόν ομάδα. Από την άλλη το σενάριο του τζέι είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό και η στάση του Γιάννη που κατηγορεί και τους δύο εξίσου δεν μου αρέσει.

Η fairy σήμερα έχει πέσει λίγο στην αφάνεια, το ίδιο και ο Πέτρος. Βλέπω πιο ζωηρή συμμετοχή από άλλους και χαίρομαι γι' αυτό. Άντε να δούμε τι θα γίνει παρακάτω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μεταφραστής/Διερμηνέας και μας γράφει από Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Η fairy σήμερα έχει πέσει λίγο στην αφάνεια, το ίδιο και ο Πέτρος. Βλέπω πιο ζωηρή συμμετοχή από άλλους και χαίρομαι γι' αυτό. Άντε να δούμε τι θα γίνει παρακάτω...
Αφάνεια.
Μάλιστα. Τι ήθελες ακριβώς να κάνω; Γιατί ό,τι και να κάνω μαφιόζα θα με πείτε.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 53 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top