Metal Music Only

CiNeFiL

Διακεκριμένο μέλος

Η CiNeFiL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,229 μηνύματα.

"Garden Of Storms" is the title of IN MOURNING's fifth studio album, set to be released on October 4th worldwide

καλη χρονια το 19

CiNeFiL

Διακεκριμένο μέλος

Η CiNeFiL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,229 μηνύματα.

γιναμε!

doop

Νεοφερμένος

Ο doop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Ένας μουσικός έχει χαθεί στη ζούγκλα. Ξαφνικά, τον περικυκλώνουν μερικά άγρια λιοντάρια. "Πάει, χάθηκα", σκέφτηκε. Αλλά μετά το πρώτο σοκ, θυμήθηκε ότι η μουσική εξημερώνει ακόμη και τα πιο άγρια ζώα. Πήρε λοιπόν το βιολί του, άρχισε να παίζει και τα λιοντάρια κάθησαν γαληνεμένα και τον άκουγαν. Τότε, πετάγεται ένα λιοντάρι και τον έφαγε. Αγανακτισμένο, ένα άλλο λιοντάρι λέει:
- Την έκανε την χαζομάρα του πάλι ο κουφός!

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Μιας και έχω κάτι αιώνες να ακούσω μεταλ είπα να κάνω ένα throwback στην playlist του γυμνασίου, έτσι για τη νοσταλγία. Να σημειωθεί ότι γενικά δεν τα πάω καλά με τις μουσικές υποκατηγορίες και όταν εννοώ μεταλ εννοώ το πιο βαρύ. Κάτι grunge, nu και τύπου SOAD δεν τα κατατάσσω στο είδος, παρόλο που τα έχω δει σε λίστες "μεταλ" του Spotify. Για να δούμε λοιπόν.

(απ τα αγαπημένα μου αυτό ^)

Αυτό θυμάμαι το είχα στο κινητό μου για να τρομάζω φίλους μου, χρυσές εποχές.

Και κλείνω με κάτι mainstream αλλά αγαπημένο. Μόλις ξεκαθαρίσω στο μυαλό μου τα όρια μεταξύ μεταλ και ροκ θα προτείνω και πιο δυνατά τραγουδάκια που ακούω μέχρι και σήμερα.

orange crush

Δραστήριο μέλος

Η orange crush αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 518 μηνύματα.
Είναι πάααρα πολλα τα μηνύματα κι ενθουσιάζομαι...Για το όλο θέμα με τους Βatushka τι έχετε να πείτε; (Προσωπικά υποστηρίζω τον Krzysztof)

Guest 186240

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
I set up a camera to capture my performance at most of the 2019 Summer festival shows. I like to watch the footage back to see how the show went. It's especially helpful for me to watch the show without hearing the metronome. See, I have a constant Cubase metronome blasting into my ears throughout the entire show, so I only really get a true 'feel' for the show if I can witness the performance-sans-metronome, and hear or see the crowd reaction. I don't generally do anything with these drumcam videos though - they just sit on my hard drive until I either delete them or put them on a portable hard drive, to perhaps be viewed again one day down the line, when I have even less hair.

NOT TODAY. Today, my curly haired, cat-loving, genius-songwriting, exceptionally talented bandmate and TESSERACT founder Acle Kahney did me an absolute solid by sorting out a 'rough mix' - in his words, he mixed the whole show rather than one song at a time - of our recent performance in Athens, Greece on 07.07.2019. It was the first time Tess' performed in Greece and I think it's fair to say that we received one of the warmest welcomes of anywhere we've ever visited. The crowd had SO much energy that night, for which I'm very grateful. If you were there in the crowd, contributing to that wonderful evening - I'm very grateful.

I feel like every TESSERACT show has the potential to be something special - even if just for one person. The energy we receive from the crowd has the power to uplift a show to a whole different place, or bring us down on stage to the same level of energy you might expect after a few days stuck in an airport. Some shows are definitely like that - big and small. Sometimes, it's just not our crowd. However - ATHENS - YOU WERE OUR CROWD and you were fucking excellent.
Jay Postones

Ντάξει,θα μαι κρατήσει μέχρι While She Sleeps τον Σεπτέμβρη

Χρήστες Βρείτε παρόμοια