Ποιο βιβλίο διαβάζετε τώρα;

S.xas

Νεοφερμένος

Ο S.xas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Barman/Barwoman και μας γράφει απο Καναδάς (Αμερική). Έχει γράψει 91 μηνύματα.
:playboy:

go on, bully me
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Πόσο σε νιώθω...
Έχωνα τη μύτη μου ανάμεσα στις καινούργες σελίδες και ρουφούσα αχόρταγα το άρωμα.
Συνεχίζω να το κάνω, αν και σαν να έχουν χάσει τα περισσότερα το έντονο του "φρέσκου" που είχαν πιο παλιά.

Μου αρέσει επίσης η μυρωδιά των παλιών βιβλίων, της "κλεισούρας" μαζί με κάποιο εσάνς υγρασίας (είμαι "ανώμαλη" γιατρέ μου; :happy:).

Αχ κι εκείνο το άρωμα της θάλασσας από τα βιβλία που διαβάζουμε καλοκαίρι στην παραλία...


Τώρα διαβάζω "Τα Ψάθινα Καπέλα" της Μαργαρίτας Λυμπεράκη.
Αν και με κουράζουν λίγο οι μακροσκελείς περιγραφές της Φύσης, ωστόσο το βρίσκω ενδιαφέρον.
Όντως! Ίδια κατάσταση κι εγώ!
Εμένα μου αρέσει η μυρωδιά του παλιού σπιτιού, της αποθήκης με τα χαρτόκουτα 😂να πηγαίνω να ανοίγω χαρτόκουτα βγάζοντας αναμνήσεις παράλληλα παρελθοντικες.
Συν τα βιβλία τα παλιά και νέα και συν την αρμύρα της θάλασσας όπως έγραψες με ένα δύο τρία φύκια μαζί. Αξέχαστη εικόνα και μυρωδιά μαζί. Με βότσαλα να γυαλίζουν στην άμμο. 😊
Αγαπημένο τα Ψαθινα καπέλα ❤️
Καλή ανάγνωση! Όντως η Λυμπερακη είναι υπεραναλυτικη στις σκηνές αυτές, έντονα περιγραφική.
Δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει κάποια βιβλία της κόρης της Μαργαρίτας Λυμπερακη, της Μαργαρίτας Καραπανου είχε γράψει κι αυτή αξιόλογα.
 

Στεφανος56

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στεφανος56 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 840 μηνύματα.
Καλησπερα σε όλους και όλες !μου πρότειναν αυτό λόγω του θέματος που έχω με το έντερο και έχει ενδιαφέρον πριν λίγο το ξεκίνησα και τα λέει απλά και κατανοητά
 

Συνημμένα

  • image.jpg
    image.jpg
    1.8 MB · Εμφανίσεις: 20

Κάμπια

Πολύ δραστήριο μέλος