maria_lulu
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valder
Τιμώμενο Μέλος
Τα περισσότερα παιδάκια είναι καλά και έχουν μάθει από τους γονείς τους να είναι κοινωνικά και έτσι δεν έχουν πρόβλημα στην ενταξή τους στο ν περιβαλλόν του νηπιαγωγείου. Πολλά παιδιά όμως αφήνουν για πρώτη φορά τους γονείες του, ΄άλλα είναι πολύ κακομαθημένα και βαράνε άλλα παιδάκια και κάνουν αταξίες. Τα δεύτερα παιδάκια πρέπει με κάποιον τρόπο να σταματήσουν και αυτή είναι μια πολύ δύσκολη δουλειά που αναλαμβάνει ένας νηπιαγωγούς.
Καμία διαφωνία Γιώργο. Σίγουρα υπάρχουν παιδάκια και παιδάκια. Δεν διαφωνώ μαζί σου στην ύπαρξή τους. Διαφωνώ μαζί σου στην αντιμετώπισή τους με έναν ντετερμινιστικό τρόπο "Πρέπει ο νηπιαγωγός να κάνει αυτό..."
Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνει. Εικάζω ότι λόγω της διαφορετικότητας του κάθε παιδιού, πρέπει να υπάρχει και διαφορετική αντιμετώπιση. Αυτό είναι μια εικασία όμως καθότι δεν κατέχω το αντικείμενο.
Ας δούμε όμως μαθαίνουν οι άνθρωποι στο αντικείμενο:
100 Μεθοδολογία Έρευνας
Υ Μέθοδοι και τεχνικές έρευνας των κοινωνικών επιστημών
Υ Περιγραφική στατιστική
Ε Στατιστική – Ανάλυση δεδομένων
Ε Εφαρμοσμένη στατιστική
Ε Ποιοτικές Μέθοδοι στην Εκπαίδευση
200 Ιστορία της Αγωγής και της Εκπαίδευσης
Υ Ιστορία της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης
Ε Ιστορία της προσχολικής αγωγής
Ε Νεώτερα Παιδαγωγικά Κινήματα και Ιδέες
Ε Η ιστορική εξέλιξη της Προσχολικής Αγωγής στην ελληνική εκπαίδευση
Ε Μικροϊστορία και Εκπαίδευση
300 Φιλοσοφία και φιλοσοφικές προϋποθέσεις της αγωγής
Υ Εισαγωγή στη φιλοσοφία
Υ Φιλοσοφία της εκπαίδευσης
Ε Φιλοσοφία και εκπαίδευση
Ε Πολιτική φιλοσοφία και παιδεία
400 Ψυχολογία και ψυχολογικές προϋποθέσεις της αγωγής
Υ Γνωστική ψυχολογία
Υ Εισαγωγή στην κοινωνική ψυχολογία
Ε Εκπαιδευτική ψυχολογία & ανάπτυξη του νηπίου
Ε Ψυχολογία κινήτρων
Ε Εφαρμογές της γνωστικής ψυχολογίας στην εκπαίδευση
Ε Κοινωνική ψυχολογία και εκπαιδευτική έρευνα
Ε Η μελέτη του πολιτισμού στην κοινωνική ψυχολογία
Ε Η μελέτη του λόγου στην κοινωνική ψυχολογία
500 Κοινωνιολογία και κοινωνιολογική θεμελίωση και έρευνα της εκπαίδευσης
Υ Εισαγωγή στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης
Υ Κοινωνιολογία της προσχολικής εκπαίδευσης
Ε Εισαγωγή στην κοινωνιολογία
Ε Κοινωνιολογική ανάλυση της εκπαιδευτικής χρήσης των νέων τεχνολογιών
Ε. Σχολική Πειθαρχία
Ε Kοινωνική και εκπαιδευτική πολιτική για την πρώτη παιδική ηλικία στις χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
600 Ειδική αγωγή
Υ Αναπτυξιακή ψυχοπαθολογία
Υ Ψυχολογία της ειδικής αγωγής
Ε Νοητική καθυστέρηση
Ε Μαθησιακές δυσκολίες – Προγράμματα πρώιμης παρέμβασης
700 Παιδαγωγική
Υ Προσχολική παιδαγωγική
Υ Η οργάνωση του μαθησιακού περιβάλλοντος του νηπιαγωγείου στο πλαίσιο του παιχνιδιού
Υ Αναλυτικά προγράμματα προσχολικής αγωγής – Στρατηγικές διδασκαλίας
Υ Διαπολιτισμική εκπαίδευση και παιδαγωγική
Ε Παιχνίδι και παιδική ηλικία
Ε Κοινωνικοδραματικό παιχνίδι και γραμματισμός
Ε Παιδαγωγικά συστήματα προσχολικής εκπαίδευσης στη Γερμανία
Ε Κριτική Παιδαγωγική και Πολυπολιτισμικά Προγράμματα
Ε Διαπολιτισμική παιδαγωγική και διδακτικό υλικό
Ε Μετανάστευση, Διαπολιτισμικότητα και Εκπαίδευση Ενηλίκων: εκπαιδευτικές πολιτικές
E Μειονότητες – Μετανάστες και Εκπαίδευση
Ε Συγκριτική Παιδαγωγική
Ε Εισαγωγή στην Παιδαγωγική
Ε Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο και συνεργασία μεταξύ των δυο εκπαιδευτικών ιδρυμάτων
800 Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης
Υ Εκπαιδευτική αξιολόγηση
Υ Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης
900 Ελληνική γλώσσα
Υ Εισαγωγή στη γενική γλωσσολογία
Υ Διαχρονία και συγχρονία της ελληνικής γλώσσας
E Παιδαγωγική του γραμματισμού – Πολυγραμματισμοί
Ε Εισαγωγή στην Κοινωνιογλωσσολογία
Ε Κοινωνιογλωσσολογία και Εκπαίδευση
Ε Γλωσσολογικές Προσεγγίσεις στην Ανάλυση Λόγου
Ε Κριτικός Γραμματισμός
Ε Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης / ξένης γλώσσας
1000 Λογοτεχνία
Υ Ελληνική λογοτεχνία Ι
Υ Ελληνική λογοτεχνία ΙI
Υ Παιδική Λογοτεχνία
Ε Ξένη Παιδική Λογοτεχνία
Ε Ανάγνωση - Απαγγελία
Ε Εισαγωγή στην Ιστορία του Βιβλίου
Ε Εισαγωγή στις Τέχνες του Βιβλίου
Ε Ποίηση για παιδιά και μεγάλους
Ε Σύγχρονη Ελληνική Λογοτεχνία και Κοινωνικό Περιθώριο
1100 Ιστορία
Υ Νεότερη ελληνική ιστορία
Ε Σύγχρονη ευρωπαϊκή ιστορία
1200 Παράδοση και πολιτισμός
Υ Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές
Ε Θέματα ιστορίας και πολιτισμού
Ε Εισαγωγή στην Κοινωνική Ανθρωπολογία
Ε Κοινωνική Ανθρωπολογία του βαλκανικού χώρου
Ε Σχολικές Εθνογραφίες
1300 Πληροφορική
Υ Αρχές πληροφορικής
Υ Εφαρμογές της πληροφορικής στην εκπαίδευση
Ε Νέες τεχνολογίες και καλλιτεχνική δημιουργία
Ε Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού
1400 Μαθηματικά
Υ Προμαθηματικές έννοιες
Ε Δραστηριότητες Μαθηματικών στο Νηπιαγωγείο
Ε Μαθηματικά και Επικοινωνία
Ε Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη διδακτική των μαθηματικών
1500 Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Υ Περιβαλλοντική εκπαίδευση
1600 Φυσικές Επιστήμες
Υ Έννοιες φυσικών επιστημών Ι και οι αναπαραστάσεις τους
Υ Έννοιες φυσικών επιστημών ΙΙ και η διδασκαλία τους
Ε Οργάνωση επισκέψεων στα τεχνοεπιστημονικά μουσεία
1700 Αισθητική παιδεία
Υ Εικαστικά εργαστήρια
Ε Παιδαγωγικά υλικά και μέσα. Χρήση Παιδαγωγικού Υλικού
1800 Μουσικοπαιδαγωγική
Υ Παιδικό τραγούδι και δημιουργικές μουσικές εφαρμογές στην προσχολική εκπαίδευση
Ε Μουσική θεωρία και μουσικοκινητική πράξη στην προσχολική εκπαίδευση
1900 Θεατρικό παιχνίδι- Κουκλοθέατρο
Υ Θεατρικό παιχνίδι
E Θεατρική Αγωγή
Ε Οργάνωση θεατρικής παράστασης
Ε Δραματοποίηση
Ε Κουκλοθέατρο
2000 Κινητική αγωγή
Υ Κινητική – ρυθμική αγωγή
Ε Αναπτυξιακά θέματα κινητικών δεξιοτήτων
Ε Παιδαγωγικά παιχνίδια στην προσχολική ηλικία
Ε Δημιουργικότητα στην κίνηση, στο χορό και στο παιχνίδι
Ε Γραφοκινητικές δεξιότητες στην προσχολική ηλικία
Ε Μέτρηση και αξιολόγηση αντιληπτικο-κινητικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων
2100 Παιδιατρική - Υγιεινή
Ε Υγιεινή-Πρώτες βοήθειες
2200 Διδακτική Μεθοδολογία και Πρακτική Άσκηση
Υ Διδακτική της κινητικής αγωγής
Υ Διδακτική της κοινωνικής και πολιτικής αγωγής
Υ Διδακτική των Εικαστικών
Υ Πρακτική άσκηση
Υ Διδακτική της μητρικής γλώσσας
Υ Πρακτική άσκηση και διδακτική μεθοδολογία στη μουσικοκινητική
Υ Διδακτική της Γνωριμίας με το περιβάλλον
Ε Εικονογραφημένες μικρές ιστορίας και η διδακτική τους στο νηπιαγωγείο
Ε Διδακτική Κουκλοθεάτρου
2300 Ξένη γλώσσα
Ε Εισαγωγή στην εκπαιδευτική αγγλική ορολογία
Ε Επεξεργασία αγγλικών κειμένων των επιστημών της αγωγής Ι
Ε Επεξεργασία αγγλικών κειμένων των επιστημών της αγωγής ΙΙ
Ε Εμβάθυνση και ανάλυση αυθεντικού υλικού των επιστημών της αγωγής
Τη συντριπτική πλειοψηφία -ήτοι άνω του 90% των μαθημάτων- δεν την κατέχω καν, οπότε είμαι ακατάλληλος για νηπιαγωγός (μεγάλο νέο) και ακατάλληλος για μια βέβαιη γνώμη.
Για να σου φέρω ένα παράδειγμα, τον πατέρα μου. Προσπάθησε να με διαπαιδαγωγήσει σε διάφορα πράγματα να τα κάνω σωστά, με το καλώδιο και τη λουρίδα ή με το πολύ ξύλο, ακριβώς γιατί ήμουν ατίθασος. Δεν μπορούσε να καταλάβει ότι εγώ δεν ήμουν φτιαγμένος για να υπακούω τυφλά στις επιθυμίες των γονιών μου, κι όμως εκείνος προσπάθησε να με διαπαιδαγωγήσει έτσι, χωρίς να κατέχει το αντικείμενο (όπως είπαμε ανήκει στις επιστήμες υγείας ο φάδερ)
Το αποτέλεσμα; Μπόρεσαν και με κέρδισαν άνθρωποι που μου εξήγησαν ευγενικά τι μπορώ να κάνω στη ζωή μου, που με ενθάρρυναν, που με δίδαξαν με ηρεμία να κινηθώ με τον Χ Ψ Ζ τρόπο. Αυτό έπιασε σε μένα. Σε άλλον δεν ξέρω τι θα έπιανε.
Ακόμα και σήμερα πάντως ο πατέρας μου, που μου φέρεται αρκετά πιό λογικά (αν και ώρες ώρες με φέρνει σε φοβερά δύσκολη θέση και εκνευρισμό με όσα λέει απόλυτα και εντελώς αδιάλλακτα), δεν με έχει κάνει να ξεχάσω τι πέρασα μικρός. Προσπαθεί ο άνθρωπος και μου λέει "Εγω είμαι φίλος σου" και όντως μπορεί να ενδιαφέρεται πραγματικά, όμως εγώ εκείνη την ώρα θυμάμαι το εξής "Ναι αλλά με σάπισες στο ξύλο όταν ήμουν μικρότερος, εγώ ήμουν απλά ένα παιδί".
Καταλαβαίνεις λοιπόν πως νιώθω όταν διαβάζω κάποια πράγματα; Δε στο λέω από κακία, απλά δε θέλω να γίνω ίδιος με όλους αυτούς και παλεύω για να μην είναι έτσι κι άλλοι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MissKit
Επιφανές μέλος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
100 Μεθοδολογία Έρευνας
Υ Μέθοδοι και τεχνικές έρευνας των κοινωνικών επιστημών
Υ Περιγραφική στατιστική
Ε Στατιστική – Ανάλυση δεδομένων
Ε Εφαρμοσμένη στατιστική
Ε Ποιοτικές Μέθοδοι στην Εκπαίδευση
200 Ιστορία της Αγωγής και της Εκπαίδευσης
Υ Ιστορία της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης
Ε Ιστορία της προσχολικής αγωγής
Ε Νεώτερα Παιδαγωγικά Κινήματα και Ιδέες
Ε Η ιστορική εξέλιξη της Προσχολικής Αγωγής στην ελληνική εκπαίδευση
Ε Μικροϊστορία και Εκπαίδευση
300 Φιλοσοφία και φιλοσοφικές προϋποθέσεις της αγωγής
Υ Εισαγωγή στη φιλοσοφία
Υ Φιλοσοφία της εκπαίδευσης
Ε Φιλοσοφία και εκπαίδευση
Ε Πολιτική φιλοσοφία και παιδεία
400 Ψυχολογία και ψυχολογικές προϋποθέσεις της αγωγής
Υ Γνωστική ψυχολογία
Υ Εισαγωγή στην κοινωνική ψυχολογία
Ε Εκπαιδευτική ψυχολογία & ανάπτυξη του νηπίου
Ε Ψυχολογία κινήτρων
Ε Εφαρμογές της γνωστικής ψυχολογίας στην εκπαίδευση
Ε Κοινωνική ψυχολογία και εκπαιδευτική έρευνα
Ε Η μελέτη του πολιτισμού στην κοινωνική ψυχολογία
Ε Η μελέτη του λόγου στην κοινωνική ψυχολογία
500 Κοινωνιολογία και κοινωνιολογική θεμελίωση και έρευνα της εκπαίδευσης
Υ Εισαγωγή στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης
Υ Κοινωνιολογία της προσχολικής εκπαίδευσης
Ε Εισαγωγή στην κοινωνιολογία
Ε Κοινωνιολογική ανάλυση της εκπαιδευτικής χρήσης των νέων τεχνολογιών
Ε. Σχολική Πειθαρχία
Ε Kοινωνική και εκπαιδευτική πολιτική για την πρώτη παιδική ηλικία στις χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
600 Ειδική αγωγή
Υ Αναπτυξιακή ψυχοπαθολογία
Υ Ψυχολογία της ειδικής αγωγής
Ε Νοητική καθυστέρηση
Ε Μαθησιακές δυσκολίες – Προγράμματα πρώιμης παρέμβασης
700 Παιδαγωγική
Υ Προσχολική παιδαγωγική
Υ Η οργάνωση του μαθησιακού περιβάλλοντος του νηπιαγωγείου στο πλαίσιο του παιχνιδιού
Υ Αναλυτικά προγράμματα προσχολικής αγωγής – Στρατηγικές διδασκαλίας
Υ Διαπολιτισμική εκπαίδευση και παιδαγωγική
Ε Παιχνίδι και παιδική ηλικία
Ε Κοινωνικοδραματικό παιχνίδι και γραμματισμός
Ε Παιδαγωγικά συστήματα προσχολικής εκπαίδευσης στη Γερμανία
Ε Κριτική Παιδαγωγική και Πολυπολιτισμικά Προγράμματα
Ε Διαπολιτισμική παιδαγωγική και διδακτικό υλικό
Ε Μετανάστευση, Διαπολιτισμικότητα και Εκπαίδευση Ενηλίκων: εκπαιδευτικές πολιτικές
E Μειονότητες – Μετανάστες και Εκπαίδευση
Ε Συγκριτική Παιδαγωγική
Ε Εισαγωγή στην Παιδαγωγική
Ε Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο και συνεργασία μεταξύ των δυο εκπαιδευτικών ιδρυμάτων
800 Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης
Υ Εκπαιδευτική αξιολόγηση
Υ Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης
900 Ελληνική γλώσσα
Υ Εισαγωγή στη γενική γλωσσολογία
Υ Διαχρονία και συγχρονία της ελληνικής γλώσσας
E Παιδαγωγική του γραμματισμού – Πολυγραμματισμοί
Ε Εισαγωγή στην Κοινωνιογλωσσολογία
Ε Κοινωνιογλωσσολογία και Εκπαίδευση
Ε Γλωσσολογικές Προσεγγίσεις στην Ανάλυση Λόγου
Ε Κριτικός Γραμματισμός
Ε Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης / ξένης γλώσσας
1000 Λογοτεχνία
Υ Ελληνική λογοτεχνία Ι
Υ Ελληνική λογοτεχνία ΙI
Υ Παιδική Λογοτεχνία
Ε Ξένη Παιδική Λογοτεχνία
Ε Ανάγνωση - Απαγγελία
Ε Εισαγωγή στην Ιστορία του Βιβλίου
Ε Εισαγωγή στις Τέχνες του Βιβλίου
Ε Ποίηση για παιδιά και μεγάλους
Ε Σύγχρονη Ελληνική Λογοτεχνία και Κοινωνικό Περιθώριο
1100 Ιστορία
Υ Νεότερη ελληνική ιστορία
Ε Σύγχρονη ευρωπαϊκή ιστορία
1200 Παράδοση και πολιτισμός
Υ Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές
Ε Θέματα ιστορίας και πολιτισμού
Ε Εισαγωγή στην Κοινωνική Ανθρωπολογία
Ε Κοινωνική Ανθρωπολογία του βαλκανικού χώρου
Ε Σχολικές Εθνογραφίες
1300 Πληροφορική
Υ Αρχές πληροφορικής
Υ Εφαρμογές της πληροφορικής στην εκπαίδευση
Ε Νέες τεχνολογίες και καλλιτεχνική δημιουργία
Ε Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού
1400 Μαθηματικά
Υ Προμαθηματικές έννοιες
Ε Δραστηριότητες Μαθηματικών στο Νηπιαγωγείο
Ε Μαθηματικά και Επικοινωνία
Ε Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη διδακτική των μαθηματικών
1500 Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Υ Περιβαλλοντική εκπαίδευση
1600 Φυσικές Επιστήμες
Υ Έννοιες φυσικών επιστημών Ι και οι αναπαραστάσεις τους
Υ Έννοιες φυσικών επιστημών ΙΙ και η διδασκαλία τους
Ε Οργάνωση επισκέψεων στα τεχνοεπιστημονικά μουσεία
1700 Αισθητική παιδεία
Υ Εικαστικά εργαστήρια
Ε Παιδαγωγικά υλικά και μέσα. Χρήση Παιδαγωγικού Υλικού
1800 Μουσικοπαιδαγωγική
Υ Παιδικό τραγούδι και δημιουργικές μουσικές εφαρμογές στην προσχολική εκπαίδευση
Ε Μουσική θεωρία και μουσικοκινητική πράξη στην προσχολική εκπαίδευση
1900 Θεατρικό παιχνίδι- Κουκλοθέατρο
Υ Θεατρικό παιχνίδι
E Θεατρική Αγωγή
Ε Οργάνωση θεατρικής παράστασης
Ε Δραματοποίηση
Ε Κουκλοθέατρο
2000 Κινητική αγωγή
Υ Κινητική – ρυθμική αγωγή
Ε Αναπτυξιακά θέματα κινητικών δεξιοτήτων
Ε Παιδαγωγικά παιχνίδια στην προσχολική ηλικία
Ε Δημιουργικότητα στην κίνηση, στο χορό και στο παιχνίδι
Ε Γραφοκινητικές δεξιότητες στην προσχολική ηλικία
Ε Μέτρηση και αξιολόγηση αντιληπτικο-κινητικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων
2100 Παιδιατρική - Υγιεινή
Ε Υγιεινή-Πρώτες βοήθειες
2200 Διδακτική Μεθοδολογία και Πρακτική Άσκηση
Υ Διδακτική της κινητικής αγωγής
Υ Διδακτική της κοινωνικής και πολιτικής αγωγής
Υ Διδακτική των Εικαστικών
Υ Πρακτική άσκηση
Υ Διδακτική της μητρικής γλώσσας
Υ Πρακτική άσκηση και διδακτική μεθοδολογία στη μουσικοκινητική
Υ Διδακτική της Γνωριμίας με το περιβάλλον
Ε Εικονογραφημένες μικρές ιστορίας και η διδακτική τους στο νηπιαγωγείο
Ε Διδακτική Κουκλοθεάτρου
2300 Ξένη γλώσσα
Ε Εισαγωγή στην εκπαιδευτική αγγλική ορολογία
Ε Επεξεργασία αγγλικών κειμένων των επιστημών της αγωγής Ι
Ε Επεξεργασία αγγλικών κειμένων των επιστημών της αγωγής ΙΙ
Ε Εμβάθυνση και ανάλυση αυθεντικού υλικού των επιστημών της αγωγής
Τη συντριπτική πλειοψηφία -ήτοι άνω του 90% των μαθημάτων- δεν την κατέχω καν, οπότε είμαι ακατάλληλος για νηπιαγωγός (μεγάλο νέο) και ακατάλληλος για μια βέβαιη γνώμη.
Το κακό είναι ότι υπάρχουν και νηπιαγωγοί που επίσης δεν ξέρουν πολλά πράγματα, αν και τα διδάχθηκαν. Αυτό που λέει ο Φοκος υπάρχει (άνθρωποι που επιβάλλονται στα παιδιά με το φόβο), αλλά ευτυχώς δεν είναι ο κανόνας. Η δουλειά του νηπιαγωγού όμως δεν είναι αυτή, και φυσικά ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να είναι αυτή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
AntziWin
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Το κακό είναι ότι υπάρχουν και νηπιαγωγοί που επίσης δεν ξέρουν πολλά πράγματα, αν και τα διδάχθηκαν. Αυτό που λέει ο Φοκος υπάρχει (άνθρωποι που επιβάλλονται στα παιδιά με το φόβο), αλλά ευτυχώς δεν είναι ο κανόνας. Η δουλειά του νηπιαγωγού όμως δεν είναι αυτή, και φυσικά ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να είναι αυτή.
είναι κρίμα να τα βλέπεις αυτά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mindcircus
Περιβόητο μέλος
Εργασια και χαρά!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MissKit
Επιφανές μέλος
Ωστόσο νομίζω πως καλό θα ήταν να γίνει ένα split αν πρόκειται να το συνεχίσουμε, γιατί χαλάμε τις σκέψεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
https://www.youtube.com/watch?v=lCNxOxSItRk&feature=related
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JosefK
Πολύ δραστήριο μέλος
Έλα ρε, καιρό είχα να ακούσω Τάκι Τσαν...
https://www.youtube.com/watch?v=3tsxLAKKGqI&feature=related
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
elena
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αν καταφέρω να συνεννοηθώ σήμερα πάλι καλά.
Κανείς δεν υποχωρεί.
Πρέπει όμως να βρεθεί μια μέση λύση για να είμαστε όλοι χαρούμενοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lacky
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
skatoula14
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lacky
Εκκολαπτόμενο μέλος
αχ με πιασαν τα συναισθηματικα μου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
prinCess.
Επιφανές μέλος
-θα χάσετε [=
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lovesome
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
element skate
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gorgonokoritso
Πολύ δραστήριο μέλος
σκεψου οτι θα κερδισει γκαζακι....
χαχαχα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 20 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 13 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.