Πανελλήνιες 2013

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Αφου κάνετε σενάρια για τη Φυσική, ακούστε (ή μάλλον διαβάστε) ακόμα ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας:

Φέτος θα αποφασίσουν να αλλάξουν το στυλ των θεμάτων της Φυσικής. (Έγινε μια μικρή αρχή στη χημεία πέρυσι). Στα πλαίσια των αλλαγών αυτών θα μπορούσαν:
1) Να βάλουν καθαρή θεωρία, δηλαδή να γραφεί αυτούσιο κομμάτι του βιβλίου (απόδειξη, διστύπωση, περιγραφή).
2) Να ζητήσουν επεξεργασία των δεδομένων ενός πειράματος και εξήγησή τους.
3) Να βάλουν 4ο ζήτημα από τα κύματα ή από ανάκλαση - διάθλαση.
4) Τα νούμερα στα προβλήματα να μη βγαίνουν ακριβώς και να χρειάζονται πολλές πράξεις.

Υ.Γ. Μη βαράτε όλοι μαζί.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Αφου κάνετε σενάρια για τη Φυσική, ακούστε (ή μάλλον διαβάστε) ακόμα ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας:

Φέτος θα αποφασίσουν να αλλάξουν το στυλ των θεμάτων της Φυσικής. (Έγινε μια μικρή αρχή στη χημεία πέρυσι). Στα πλαίσια των αλλαγών αυτών θα μπορούσαν:
1) Να βάλουν καθαρή θεωρία, δηλαδή να γραφεί αυτούσιο κομμάτι του βιβλίου (απόδειξη, διστύπωση, περιγραφή).
2) Να ζητήσουν επεξεργασία των δεδομένων ενός πειράματος και εξήγησή τους.
3) Να βάλουν 4ο ζήτημα από τα κύματα ή από ανάκλαση - διάθλαση.
4) Τα νούμερα στα προβλήματα να μη βγαίνουν ακριβώς και να χρειάζονται πολλές πράξεις.

Πες μου ότι το 2 είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας για να ηρεμήσω. :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alex2395

Δραστήριο μέλος

Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 600 μηνύματα.
Αφου κάνετε σενάρια για τη Φυσική, ακούστε (ή μάλλον διαβάστε) ακόμα ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας:

Φέτος θα αποφασίσουν να αλλάξουν το στυλ των θεμάτων της Φυσικής. (Έγινε μια μικρή αρχή στη χημεία πέρυσι). Στα πλαίσια των αλλαγών αυτών θα μπορούσαν:
1) Να βάλουν καθαρή θεωρία, δηλαδή να γραφεί αυτούσιο κομμάτι του βιβλίου (απόδειξη, διστύπωση, περιγραφή).
2) Να ζητήσουν επεξεργασία των δεδομένων ενός πειράματος και εξήγησή τους.
3) Να βάλουν 4ο ζήτημα από τα κύματα ή από ανάκλαση - διάθλαση.
4) Τα νούμερα στα προβλήματα να μη βγαίνουν ακριβώς και να χρειάζονται πολλές πράξεις.

Υ.Γ. Μη βαράτε όλοι μαζί.



4ο θεμα κυμα?
θα πρεπει να ειναι πολυ δυσκολο..._αρκετα περιπλοκα ερωτηματα
απο ανακλαση διαθλαση θα μπορουσαν ευκολα να φτιαξουν 4ο θεμα...+οτι πολλοι δεν τα πηγαινουν πολυ καλα με τριγωνομετρια
Γιατι να τα κανουν ομως ολα αυτα...Εμενα μου ακουγεται σαν μια αλλαγη προς το χειροτερο.(Ειδικα το 4)
Το 2 μου αρεσει!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Psycho(Βασίλης)

Δραστήριο μέλος

Ο Psycho(Βασίλης) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 419 μηνύματα.
Τι ακριβώς θα μπορούσε να πέσει σαν 4ο από ανάκλαση-διάθλαση;
Διας μας κάνεις μία άσκηση; :P

To 2 καλό μου ακούγεται,πολύ ωραίο.
Το 1 κακό :P η θεωρία θα γίνει πάρα πολύ μεγάλη όχι πως τώρα δεν είναι απλά θα πρέπει σύμφωνα με αυτό πλέον να θυμάται κάποιος και την λεπτομέρεια της λεπτομέρειας και θα πρέπει να παπαγαλίσει (το χειρότερο μου)
Στο 4 τι εννοείς,να μην βγαίνουν ακριβώς τα νούμερα; Να τα υπολογίζουμε κατά προσέγγιση δηλαδή;

Πιστεύω πως τα άγχωσες τα παιδιά που δίνουν φέτος :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Τι ακριβώς θα μπορούσε να πέσει σαν 4ο από ανάκλαση-διάθλαση;
Διας μας κάνεις μία άσκηση; :P

To 2 καλό μου ακούγεται,πολύ ωραίο.
Το 1 κακό :P η θεωρία θα γίνει πάρα πολύ μεγάλη όχι πως τώρα δεν είναι απλά θα πρέπει σύμφωνα με αυτό πλέον να θυμάται κάποιος και την λεπτομέρεια της λεπτομέρειας και θα πρέπει να παπαγαλίσει (το χειρότερο μου)
Στο 4 τι εννοείς,να μην βγαίνουν ακριβώς τα νούμερα; Να τα υπολογίζουμε κατά προσέγγιση δηλαδή;

Πιστεύω πως τα άγχωσες τα παιδιά που δίνουν φέτος :P

Έλα η άσκηση που ζητάς.
Ναι οκ το 2 καλό είναι και ξέρουμε περίπου το στυλ όσοι απο εμάς έχουμε δει θέματα διαγωνισμών φυσικής, αλλά σκεφτείται αυτό:
Εμένα τουλάχιστον στην μαθητική μου καριέρα κανένας ποτέ δεν μου έδειξε πως να κάνω ένα πείραμα φυσικής ή οποιδήποτε άλλο πείραμα και να βγάζω συμπεράσματα απο αυτό και μάλιστα όλα σε θεωρητικό επίπεδο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

triantafullaki :)

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η triantafullaki :) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πέραμα (Αττική). Έχει γράψει 143 μηνύματα.
παιδια να σας ρωτησω......ειχα χθες μια συζητηση με τον ξαδερφο μου ο οποιος τελειωσε ΟΑΕΔ γιατι οταν επρεπε δεν διαβαζε και εκατσε περισι στρωθηκε στο

διαβασμα και περασε στα 22 του νομικη....τελοσπαντων να μη τα πολυλογο ισχυριζεται οτι επειδη τωρα ειναι πιο ωριμος θα βγαλει την σχολη στα 4 χρονια

ακριβως και θα κανει και φοιτικη ΖΩΑΡΑ,χανοντας στην ουσια 1 χρονο λεει σε σχεση με τους συμμαθητες του που περασαν οταν ηταν 18-19 αντιστοιχα...ειναι

εφικτο αυτο το πραγμα;...εμενα παλι αδυνατον μου ακουγεται!!

σορυ ειναι λιγο ακυρο αλλα το εχω απορια

Καλό σου βράδυ :) ,κοίτα ξέρω άτομα που μπήκαν σε σχολή στα 18 κ τέλειωσαν στα 22, βάζω και τον εαυτό μου μέσα : D. Σχετικά με τη νομική, θεωρείται η πιο δύσκολη της θεωρητικής ,έχω όμως φίλη που μπήκε στα 18 κ παίρνει πτυχίο νομικής στα 22 :) !! Βέβαια η νομική δεν είναι μόνο το πτυχίο,αλλά χρειάζεται πρακτική άσκηση μετά το πτυχίο 1.5 χρόνο περίπου υποχρεωτικά. Τώρα για το αν ο ξάδερφος σου θέλει να ζήσει φοιτητική ζωή άλλο 1 χρόνο και να πιάσει τη σχολή σοβαρά από το δεύτερο έτος είναι δικό του θέμα : P ,έτσι και αλλιώς έχει χάσει ή καλύτερα είναι πίσω σε θέματα σπουδών 4 χρόνια μιας και μπήκε στα 22, τη στιγμή που αρκετοί φοιτητές τελειώνουν το πτυχίο τους τότε.Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη :) ,έχω και εγώ όμως ξάδερφο που μπήκε στα 22 του σε πανεπιστήμιο οικονομικά - έδωσε μαζί μου πάμε όταν ήμουν 18 - και τελειώσαμε μαζί :) , είδε πιο ώριμα τις σπουδές με το πέρασμα των χρόνων,καληνύχτα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Psycho(Βασίλης)

Δραστήριο μέλος

Ο Psycho(Βασίλης) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 419 μηνύματα.
Thanks!
Ναι έχεις δίκιο,γι ατό ίσως πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία της φυσικής στα σχολεία και να υπάρχουν εργαστήρια.Έστω και 1-2 φορές τον μήνα, σαν μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

M.A

Νεοφερμένος

Ο Πανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Φυσικη για 3ο ολοι λενε κυμα συμβολη ή στασιμο...μετα την περσινη γκαφα (η απλα κακοδιατυπωση) δεν νομιζω να την 'τσουξουν ' την φυσικη...Αντιθετα μαθηματικα φοβαμαι παρα μα παρα πολυ..και σκεφτειτε! Αυξησαν τις θεσεις στα ΑΕΙ μειωσαν στα ΤΕΙ αρα δυσκολοτερα θεματα για να κοψουν κοσμο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Τι ακριβώς θα μπορούσε να πέσει σαν 4ο από ανάκλαση-διάθλαση;
Διας μας κάνεις μία άσκηση;
Με πρόλαβε ο JK. :D
To 2 καλό μου ακούγεται,πολύ ωραίο.
Ναι οκ το 2 καλό είναι και ξέρουμε περίπου το στυλ όσοι απο εμάς έχουμε δει θέματα διαγωνισμών φυσικής, αλλά σκεφτείται αυτό: Εμένα τουλάχιστον στην μαθητική μου καριέρα κανένας ποτέ δεν μου έδειξε πως να κάνω ένα πείραμα φυσικής ή οποιδήποτε άλλο πείραμα και να βγάζω συμπεράσματα απο αυτό και μάλιστα όλα σε θεωρητικό επίπεδο.
Δεν βάζω πολλές πιθανότητες για κάτι τέτοιο. Υποτίθεται ότι γίνονται και πειράματα στα σχολεία, αλλά στην πράξη δεν υπάρχουν. Πάντως, αν έβαζαν κάτι τέτοιο θα ήταν απλό στη μορφή του 2ου θέματος.
Το 1 κακό η θεωρία θα γίνει πάρα πολύ μεγάλη όχι πως τώρα δεν είναι απλά θα πρέπει σύμφωνα με αυτό πλέον να θυμάται κάποιος και την λεπτομέρεια της λεπτομέρειας και θα πρέπει να παπαγαλίσει (το χειρότερο μου).
Εδώ διαφωνώ. Η ύλης Φυσικής είναι ΝΟΝΟΝ 70 σελίδες. Στις δέσμες είχαν 300 σελίδες και έπεφτε υποχρεωτικά καθαρή θεωρία. Το να απαντάς σε μια ερώτηση ανάπτυξης δεν θέλει παπαγαλία, αλλά κατανόηση.
Να τα υπολογίζουμε κατά προσέγγιση δηλαδή;
Κάτι τέτοιο.
Πιστεύω πως τα άγχωσες τα παιδιά που δίνουν φέτος
Ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας έκανα. Πάντως, σκεφτείτε ότι δεν είναι υποχρεωτικό η δομή των θεμάτων να μείνει ίδια.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,415 μηνύματα.
Βρήκα κονε με αυτούς που βαζουν θεματα. Πρωταγόρας 2 με πολιτικά 20 και παράλληλο πολιτεια 11 :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

greekgohan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 371 μηνύματα.
Εγω παντως δεν θεωρω οτι θα εχει διαφορα η δομη της φυσικης φετος.Πιστευω 3ο θεμα αρμονικο κυμα ή ηλεκτρικη ταλαντωση(συνδετη)και για 4ο καποια περιπλοκη ασκηση απο στερεο(την παρελειψαν και στις επαναληπτικες περσι).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

M.A

Νεοφερμένος

Ο Πανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Τεταρτο κινουμενο στερεο με κρουση...ταλαντωση επεσε περσυ οποτε δν πεφτει παλι..!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Φυσικη για 3ο ολοι λενε κυμα συμβολη ή στασιμο...μετα την περσινη γκαφα (η απλα κακοδιατυπωση) δεν νομιζω να την 'τσουξουν ' την φυσικη...Αντιθετα μαθηματικα φοβαμαι παρα μα παρα πολυ..και σκεφτειτε! Αυξησαν τις θεσεις στα ΑΕΙ μειωσαν στα ΤΕΙ αρα δυσκολοτερα θεματα για να κοψουν κοσμο!

ή εύκολα για να περάσει κόσμος... ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
αρα δυσκολοτερα θεματα για να κοψουν κοσμο!
ή εύκολα για να περάσει κόσμος...
Κάποιο λάθος κάνετε. Αφού ο οι θέσεις είναι καθορισμένες και δεν υπάρχει βάση του 10, ο ίδιος αριθμός φοιτητών θα "μπει" στις σχολές. Το "εύκολα" ή "δύσκολα" δεν σχετίζεται ούτε με το να να "κόψουν" ούτε με το να "περάσουν" κόσμο.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Φυσικη για 3ο ολοι λενε κυμα συμβολη ή στασιμο...μετα την περσινη γκαφα (η απλα κακοδιατυπωση) δεν νομιζω να την 'τσουξουν ' την φυσικη...Αντιθετα μαθηματικα φοβαμαι παρα μα παρα πολυ..και σκεφτειτε! Αυξησαν τις θεσεις στα ΑΕΙ μειωσαν στα ΤΕΙ αρα δυσκολοτερα θεματα για να κοψουν κοσμο!

Κάποιο λάθος κάνετε. Αφού ο οι θέσεις είναι καθορισμένες και δεν υπάρχει βάση του 10, ο ίδιος αριθμός φοιτητών θα "μπει" στις σχολές. Το "εύκολα" ή "δύσκολα" δεν σχετίζεται ούτε με το να να "κόψουν" ούτε με το να "περάσουν" κόσμο.




για την ακριβεια δεν θα περάσει ο ιδιος κόσμος...
ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ:
μετσοβιο 2012 :1050 ατομα
μετσοβιο 2013:1275

παντειο 2012:1450
παντειο 2013:1100

ασοεε 2012:1275
ασοεε 2013:1500

καποδιστριακο 2012:5360
καποδιστριακο 2013 :3925

αριστοτέλειο 2012:5610
αριστοτελειο 2013:5800

κτλπ :P

οπως τα γράφει εφημεριδα της προηγουμένης κυριακής...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~julia~

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ~julia~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Βρήκα κονε με αυτούς που βαζουν θεματα. Πρωταγόρας 2 με πολιτικά 20 και παράλληλο πολιτεια 11 :P


Μάλιστα.. κάπως έτσι το φαντάζομαι εγώ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Εγω παντως δεν θεωρω οτι θα εχει διαφορα η δομη της φυσικης φετος.Πιστευω 3ο θεμα αρμονικο κυμα ή ηλεκτρικη ταλαντωση(συνδετη)και για 4ο καποια περιπλοκη ασκηση απο στερεο(την παρελειψαν και στις επαναληπτικες περσι).

Η ηλεκτρική θεωρείται εύκολο.
3ο θέμα --> τα πάντα από κύματα.
4ο θέμα--> στερεό και κρούση. (κρούση με δίσκους , κεκλυμένα, κύλιση με ολίσθηση, ελατήρια... να γουστάρουμε)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

M.A

Νεοφερμένος

Ο Πανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Κάποιο λάθος κάνετε. Αφού ο οι θέσεις είναι καθορισμένες και δεν υπάρχει βάση του 10, ο ίδιος αριθμός φοιτητών θα "μπει" στις σχολές. Το "εύκολα" ή "δύσκολα" δεν σχετίζεται ούτε με το να να "κόψουν" ούτε με το να "περάσουν" κόσμο.



Εχεις δει στο 4ο πεδιο τα πανεπιστημια πως αυξανουν τους εισακτεους??

Η ηλεκτρική θεωρείται εύκολο.
3ο θέμα --> τα πάντα από κύματα.
4ο θέμα--> στερεό και κρούση. (κρούση με δίσκους , κεκλυμένα, κύλιση με ολίσθηση, ελατήρια... να γουστάρουμε)

Το ευκολο και το δυσκολο ειναι σχετικα και αλλαζουν στον καθε μαθητη...απο την πρωτη λυκειου ακουγα στερεο στερεο και το λεγαν σα εφιαλτη..εφτασα τριτη και το στερεο μ αρεσει πιο πολυ απο ταλαντωσεις κυματα και αλλες μακακιες...αυτα αλλαζουν στον καθε μαθητη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
για την ακριβεια δεν θα περάσει ο ιδιος κόσμος...
ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ: μετσοβιο 2012 :1050 ατομα - 2013:1275 ....................
Εχεις δει στο 4ο πεδιο τα πανεπιστημια πως αυξανουν τους εισακτεους??
Δηλαδή, η μεταβολή του αριθμού των εισακτέων από χρονιά σε χρονιά, σχετίζεται με το ...βαθμό δυσκολίας των θεμάτων? Αν δεν κατάλαβα σωστά εξηγείστε. Πάντως, μιλώντας για συγκεκριμένη χρονιά αφού ο οι θέσεις είναι καθορισμένες και δεν υπάρχει βάση του 10, ο ίδιος αριθμός φοιτητών θα "μπει" στις σχολές. Το "εύκολα" ή "δύσκολα" δεν σχετίζεται ούτε με το να να "κόψουν" ούτε με το να "περάσουν" κόσμο.
3ο θέμα --> τα πάντα από κύματα.
4ο θέμα--> στερεό και κρούση. (κρούση με δίσκους , κεκλυμένα, κύλιση με ολίσθηση, ελατήρια... να γουστάρουμε)
Εννοείς κάτι τέτοιο?


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Solmyr

Δραστήριο μέλος

Ο Solmyr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 595 μηνύματα.
Το ευκολο και το δυσκολο ειναι σχετικα και αλλαζουν στον καθε μαθητη...απο την πρωτη λυκειου ακουγα στερεο στερεο και το λεγαν σα εφιαλτη..εφτασα τριτη και το στερεο μ αρεσει πιο πολυ απο ταλαντωσεις κυματα και αλλες μακακιες...αυτα αλλαζουν στον καθε μαθητη!

Δεν ισχύει τελείως αυτό που λες.Όπως είπε και ο antonisd95 οι ηλεκτρικές είναι εύκολες για το λόγο ότι οι ασκήσεις είναι περιορισμένες.Δύσκολα μπορούν να συνδυαστούν με κάποιο άλλο κεφάλαιο.Αν ένας μαθητής λύσει πχ 20 ασκήσεις ηλεκτρικών ταλαντώσεων θα μπορεί να αντιμετωπίσει όποια άσκηση και να του βάλουν πράγμα που δεν ισχύει στο στερεό παραδείγματος χάριν αφού μπορεί να συνδυαστεί με ταλάντωση,κρούση,doppler κ.α

Και το στερεό θεωρείται πιο δύσκολο,όχι επειδή είναι αλλά επειδή ο μαθητής έρχεται πρώτη φορά σε επαφή μαζί του.Και ως γνωστόν το καινούργιο τρομάζει κόσμο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top