Πανελλήνιες 2013

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

ΝΙΚΟΣ Σ.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΝΙΚΟΣ Σ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 284 μηνύματα.
ρεεε προγραμματισμός έπεσε το 2011 (δεν νομίζω να ξαναπέσει) αυτά που μπήκαν ο.ε.φ.ε θα τα διαβάζεις ??

πάντως αν πέσει fayol,gantt,weber,taylor :Pθα σκοτωθώ !
Οεφε 2013, πανελλήνιες 2012 δεν διαβάζω αλλά από το 2011 και πριν ναι. Εχεί καιρό να πέσει ανάπτυξη 20 οπότε νόμιζω ότι τα 3 κομμάτια που ανέφερα είναι ότι πρέπει. Απο θεμελιωτές δύσκολα. Εσυ τι λές; Πιστευείς κάποιο κομμάτι να πέσει; Μόνο μην πεις απο επικοινωνία γιατί την μισώ! Οπως και όλο το αοδε βέβαια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 125423

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πάμε για ιστορία τώρα.Χωρίς παπαγαλία , αλλα με κουκιδες και διαγραμματα μπορω να γραψω 15+;
Γράφοντας δηλαδή αποκλειστικά τα ουσιώδη.

Για κανένα λόγο. Άλλο να μην τα γράψεις όλα ακριβώς όπως τα έχει το βιβλίο και άλλο να κάνεις διαγράμματα και κουκίδες. Η Ιστορία θέλει παπαγαλία. Όσα περισσότερα έχεις γράψεις όπως είναι στο βιβλίο, τόσο πιο σίγουρος είσαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 5,614 μηνύματα.
Στη φυσική κατεύθυνσης στο Γ3 η ένωση ελλήνων φυσικών στις λύσεις της έχει ένα σχόλιο για ένα παράδοξο για το χρόνο κίνησης του Σ1 μέχρι τη θέση κρούσης σχετικά με τον τύπο d=v0tat2 .Επειδή εγώ το έκανα με αυτόν τον τρόπο και προκύπτει δευτεροβάθμια εξίσωση του χρόνου με ρίζες 3,92 και 0,08 sec αντίστοιχα και έκανα αυτήν τη θεώρηση με την ΕΟΚ για να επιλέξω ποια θα κρατήσω (βγαίνει 0,1 sec ο χρόνος), μήπως ξέρει κανείς τι θα γίνει? Η λύση της ΕΕΦ:https://www.eef.gr/images/themata-katheyth-2013-physikhs.pdf


(Δε βγήκε καλά ο τύπος:d=υ0t-(at^2)/2).Και λόγω αυτής της θεώρησης δέχθηκα την 3,92 sec και tολ=4,56sec τελικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

alex2395

Δραστήριο μέλος

Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 600 μηνύματα.
Στη φυσική κατεύθυνσης στο Γ3 η ένωση ελλήνων φυσικών στις λύσεις της έχει ένα σχόλιο για ένα παράδοξο για το χρόνο κίνησης του Σ1 μέχρι τη θέση κρούσης σχετικά με τον τύπο d=v0tat2 .Επειδή εγώ το έκανα με αυτόν τον τρόπο και προκύπτει δευτεροβάθμια εξίσωση του χρόνου με ρίζες 3,92 και 0,08 sec αντίστοιχα και έκανα αυτήν τη θεώρηση με την ΕΟΚ για να επιλέξω ποια θα κρατήσω (βγαίνει 0,1 sec ο χρόνος), μήπως ξέρει κανείς τι θα γίνει? Η λύση της ΕΕΦ:https://www.eef.gr/images/themata-katheyth-2013-physikhs.pdf


(Δε βγήκε καλά ο τύπος:d=υ0t-(at^2)/2).Και λόγω αυτής της θεώρησης δέχθηκα την 3,92 sec και tολ=4,56sec τελικά...


λοιπον επειδη κι εγω ετσι το εκανα
επαιρνες και τις δυο λυσεις και τις εβαζες στην εξισωση με την ταχυτητα
Για τη μια σου εβγαινε αρνητικη ταχυτητα ενω για την αλλη θετικη(...Εμεις φυσικα κραταμε την θετικη και αρα ο χρονος βγαινει 0,08
η αρνητικη λυση δεν νομιζω να εχει καποιο νοημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αντρεας7

Νεοφερμένος

Ο Αντρεας7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Παιδια , επειδη μια μερα για να κανει κανεις επαναληψη ολη την ιστορια δεν φτανει για προτεινεται καποια θεματακια οχι απαραιτητα σος , γιατι σημερα πολλοι πηραν ενα καλο μαθημα,να ναι καλα ο chaos με τον Κρητικο του χτες!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~julia~

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ~julia~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Παιδια , επειδη μια μερα για να κανει κανεις επαναληψη ολη την ιστορια δεν φτανει για προτεινεται καποια θεματακια οχι απαραιτητα σος , γιατι σημερα πολλοι πηραν ενα καλο μαθημα,να ναι καλα ο chaos με τον Κρητικο του χτες!!!
Μα γιατί να μην βγαίνει; Εγώ έβγαλα σήμερα κρητικό και ποντιακό και ξεκουράστηκα κιόλας´ αύριο προσφυγικό όλη μέρα κ κόμματα - ορισμούς-ημερομηνίες κτλ αυτός που έχει κάνει επανάληψη την ιστορία το Πάσχα βγαίνει εύκολα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

steffie__se

Νεοφερμένος

Η steffie__se αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
1) Σε ευχαριστώ που θεωρείς ότι η άποψή μου μετράει στη Φυσική.
2) Να τι έγραψα για τα σημερινά θέματα: https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=3800188&postcount=212
3) Δεν έκανα απολύτως καμία σύγκριση με τα θέματα άλλης χρονιάς. Όπως κι εσύ γράφεις, δεν έχει νόημα κάτι τέτοιο.
4) Υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά το πώς βλέπει τα θέματα αυτός που εξετάζεται και αυτός που τα βλέπει από απόσταση. Καλό είναι εμείς οι "παλιοί" και οι "βετεράνοι" να θυμηθούμε τα δικά μας. Π.χ.
https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=3111443&postcount=894 και να μην το "παίζουμε" στα "μικρά": https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=3117854&postcount=6400
5) Να εξηγήσω γιατί "δεν μου άρεσαν τα θέματα": Για μένα (και φαντάζομαι και για πολλούς άλλους) ο σκοπός των εξετάσεων είναι να κατατάξει τους υποψηφίους σε μια σειρά επιλογής για την εισαγωγή τους στις ανώτατες σχολές. Δεν ισχυρίζομαι ότι το σύστημα είναι τέλειο, όμως μπορεί να ελέγξει το πόσο δούλεψε ένας μαθητής και αν μπορεί να σκέφτεται. Φέτος (και όχι μόνο φέτος) τα θέματα της Φυσικής δεν ήταν (κατά τη γνώμη μου) τα κατάλληλα για το σκοπό αυτό. Πιστεύω (και όχι χωρίς στοιχεία) ότι ένας λόγος είναι ότι στην επιλογή των θεμάτων τον πιο ισχυρό λόγο έχουν οι πανεπιστημιακοί και οι σύμβουλοι οι οποίοι τις πιο πολλές φορές δεν έχουν ιδέα ποιες είναι οι γνώσεις, οι δυνατότητες και η ψυχολογία των μαθητών της Γ λυκείου. Οι πανεπιστημιακοί (σίγουρα το ξέρεις πολύ καλά) ζούνε στον κόσμο τους και οι σύμβουλοι δεν έχουν μπει σε τάξη την τελευταία εικοσαετία. Και τα φετεινά και τα περσινά (και όχι μόνο) θέματα της Φυσικής, ίσως ήταν κατάλληλα για κάποιο διαγωνισμό ταλέντων Φυσικής, αλλά όχι για πανελλήνιες εξετάσεις. Αυτό κυρίως ισχύει για το Δ, καθώς δεν βρίσκω λογικό να περιμένουν από το μαθητή που δεν έχει δει εργαστήριο, να φαντασθεί ότι το έξω γυρίζει αλλά όχι και το μέσα. Δεν ζούμε σε έναν κόσμο χωρίς τριβές, οπότε κάτι τέτοιο θα χρειαζόταν μια νοητική αφαίρεση έξω από την εμπειρία. Προφανώς είναι λάθος να συγκρίνεις σήμερα τους υποψηφίους με μένα ή εσένα που έχουμε στις σχολές μας αποκτήσει εμπειρίες και γνώσεις άλλου επιπέδου. Επίσης, θα το ξαναγράψω, δεν μπορεί ο σκοπός των "εύκολων" ερωτημάτων να είναι να μπερδέψει και να παγιδέψει το μαθητή.
6) Κι εσύ κι εγώ με φόβο, πάθος και άγχος "πήγαμε" στις πανελλήνιες. Θα μας άρεσε τότε να βγαίνανε οι "ξερόλες" και να μας τη λέγανε "Έλα ρε μαλάκα, πανεύκολα ήτανε" ?
Πιστεύω πως στο Δ3 ήταν αρκετα εύκολα να σκεφτει κάποιος ότι κατι διαφορετικο θα παιζει από την στιγμή που σου ζητουσε και στο Δ1 το αcm. Δηλαδη απο μονος σου σκέφτεσαι "γιατι μου ζητάει το ιδιο, και μου δινει και 7 μονάδες΄" ε και διαβαζεις καλυτερα την εκφωνιση και βλεπεις το ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΒΕΣ. Δηλαδη πιστευω πως αμα το βαζανε μονο του θα ηταν οντως τραβηγμενο, αλλα εφοσον μας ζητουσε και στο Δ1 το ιδιο πράγμα υποσιαζοσουν οτι κατι θα αλλαζε.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NightRaven

Νεοφερμένος

Η NightRaven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Αναλαμπή που είχα καθώς έτρωγα γουον τον: Αν θέλουν να χτυπήσουν στ' αρχαία κατεύθυνσης, αρκεί να βάλουν την 20 ενότητα των πολιτικών :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,418 μηνύματα.
Αναλαμπή που είχα καθώς έτρωγα γουον τον: Αν θέλουν να χτυπήσουν στ' αρχαία κατεύθυνσης, αρκεί να βάλουν την 20 ενότητα των πολιτικών :P

Ηθικά θα βάλουν αν θέλουν να χτυπήσουν ή Πολιτεία (πχ την 11) επειδή ο ΟΕΦΕ έβαλε τις 12,13 και επειδή πέρσι στις επαναληπτικές έπεσε η 11. Μπορεί πολλοί να τα θεωρήσουν «καμμένα» και να τ' αφήσουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NightRaven

Νεοφερμένος

Η NightRaven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Ηθικά θα βάλουν αν θέλουν να χτυπήσουν ή Πολιτεία (πχ την 11) επειδή ο ΟΕΦΕ έβαλε τις 12,13 και επειδή πέρσι στις επαναληπτικές έπεσε η 11. Μπορεί πολλοί να τα θεωρήσουν «καμμένα» και να τ' αφήσουν.

Η 20 ενότητα των πολιτικών έχει πολύ δύσκολη μετάφραση. Ο μέτρια έως σχεδόν καθόλου διαβασμένος δε θα μπορέσει να τη γράψει, τουλάχιστον όχι πληρέστατα. Και σαφώς αυτό θα έχει επιρροή και στις ερωτήσεις κατανόησης :)
Οι μεταφράσεις των ηθικών είναι πανεύκολες. Το 20 των πολιτικών προσωπικά το διάβαζα για να το μάθω άψογα μέρες, και δεν ήμουν και καμία διάνοια στ' αρχαία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,418 μηνύματα.
Η 20 ενότητα των πολιτικών έχει πολύ δύσκολη μετάφραση. Ο μέτρια έως σχεδόν καθόλου διαβασμένος δε θα μπορέσει να τη γράψει, τουλάχιστον όχι πληρέστατα. Και σαφώς αυτό θα έχει επιρροή και στις ερωτήσεις κατανόησης :)
Οι μεταφράσεις των ηθικών είναι πανεύκολες. Το 20 των πολιτικών προσωπικά το διάβαζα για να το μάθω άψογα μέρες, και δεν ήμουν και καμία διάνοια στ' αρχαία.

Νομίζω στο γνωστό όλοι ξεκινάμε απο το 30/60. Δηλαδή και μέτριος προς χάλια μαθητής να είναι κάποιος, εισαγωγή μετάφραση και λεξιλογικά πρέπει να θεωρούνται δεδομένα. Οπότε και η μετάφραση του 20 να πέσει, (σχεδόν) όλοι θα την γράψουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikoTexXx

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,554 μηνύματα.
σιχαμενα αρχαια -.-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NightRaven

Νεοφερμένος

Η NightRaven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Νομίζω στο γνωστό όλοι ξεκινάμε απο το 30/60. Δηλαδή και μέτριος προς χάλια μαθητής να είναι κάποιος, εισαγωγή μετάφραση και λεξιλογικά πρέπει να θεωρούνται δεδομένα. Οπότε και η μετάφραση του 20 να πέσει, (σχεδόν) όλοι θα την γράψουν.

Μην είσαι τόσο σίγουρος, τίποτα δε θεωρείται "δεδομένο" και "σίγουρο". Το 30/60 είναι σίγουρα εφικτό για έναν καλά διαβασμένο, όχι όμως και για έναν μέτριο. Αν δυσκολέψουν μετάφραση, εισαγωγή ή εάν βάλουν κάποια δύσκολη ετυμολογία, πολλοί μέτρια προετοιμασμένοι θα ξεκινήσουν από το 24-25/30, και μια μονάδα στην κλίμακα του 20 δεν είναι μικρό πράγμα.

σιχαμενα αρχαια -.-
+1 :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Frwws

Νεοφερμένος

Η Frwws αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Πιστεύω πως στο Δ3 ήταν αρκετα εύκολα να σκεφτει κάποιος ότι κατι διαφορετικο θα παιζει από την στιγμή που σου ζητουσε και στο Δ1 το αcm. Δηλαδη απο μονος σου σκέφτεσαι "γιατι μου ζητάει το ιδιο, και μου δινει και 7 μονάδες΄" ε και διαβαζεις καλυτερα την εκφωνιση και βλεπεις το ΧΩΡΙΣ ΤΡΙΒΕΣ. Δηλαδη πιστευω πως αμα το βαζανε μονο του θα ηταν οντως τραβηγμενο, αλλα εφοσον μας ζητουσε και στο Δ1 το ιδιο πράγμα υποσιαζοσουν οτι κατι θα αλλαζε.....

Αυτό ήταν μου εκνεύρισε περισσότερο, ότι δηλαδή αυτό που βαθμολογούσαν δεν ήταν πόσο καλά προετοιμασμένος ήσουν,αλλά πόσο πονηρός!Αφού τα περισσότερα άτομα που ξέρω που έλυσαν το Δ3 με το σωστό Ι το έβαλαν απλά και μόνο επειδή το υποψιάστηκαν απο το Δ1 όχι επειδή όντως το ήξεραν.Τώρα,όσοι σκέφτηκαν ότι το μέσα κάνει μόνο μεταφορική, δεν μπορούσαν να σκεφτούν τον τρόπο που θα το λύσουν.
Τι να πεις..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KostasIraklio

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Παιδια , επειδη μια μερα για να κανει κανεις επαναληψη ολη την ιστορια δεν φτανει για προτεινεται καποια θεματακια οχι απαραιτητα σος , γιατι σημερα πολλοι πηραν ενα καλο μαθημα,να ναι καλα ο chaos με τον Κρητικο του χτες!!!

Αμα την έχεις κάνει μια καλή επανάληψη μέσα στις γιορτές είσαι κομπλέ φίλε...
Μια χαρά βγαίνει μέσα σε μια μέρα...
Σήμερα θα τη διαβάσω κι εγώ, χθες τριγύριζα όλη μέρα χεχε:D
Και πριν 2 βδομάδες εξάλλου σε μια μέρα την έβγαλα σχεδόν άνετα

Και στην ιστορία δεν έχει σος, 100 σελίδες παπαγαλία είναι με 200 διαφορετικά πράγματα
Αμα έχεις διαβάσει γράφεις...

Αμα θέλουν να παλουκώσουν θα μας βάλουν απλά θέματα που για να τα γράψεις στο 3ωρο πρέπει να φτήσεις αίμα...
Και για να πω και την αλήθεια πολύ τα φοβάμαι τα λαμόγια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 5,614 μηνύματα.
λοιπον επειδη κι εγω ετσι το εκανα
επαιρνες και τις δυο λυσεις και τις εβαζες στην εξισωση με την ταχυτητα
Για τη μια σου εβγαινε αρνητικη ταχυτητα ενω για την αλλη θετικη(...Εμεις φυσικα κραταμε την θετικη και αρα ο χρονος βγαινει 0,08
η αρνητικη λυση δεν νομιζω να εχει καποιο νοημα
Ναι, αλλά έτσι όπως το έκανα βγαίνει 0,08<0,1 (της ΕΟΚ) σε sec άρα η 0,08 απορρ.Γιατί είναι λάθος αυτή η εξήγηση?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΝΙΚΟΣ Σ.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΝΙΚΟΣ Σ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 284 μηνύματα.
Επειδή παρατηρώ φέτος μία τάση χαντακώματος στα μαθήματα(μαθηματικά γενικής,φυσική), με την ίδια λογική φοβάμαι μην (ξανά)μπεί καμία αποτελεσματική ακρόαση στο αοδε καί τρέχουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΔημήτρηςΠ95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΔημήτρηςΠ95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Οεφε 2013, πανελλήνιες 2012 δεν διαβάζω αλλά από το 2011 και πριν ναι. Εχεί καιρό να πέσει ανάπτυξη 20 οπότε νόμιζω ότι τα 3 κομμάτια που ανέφερα είναι ότι πρέπει. Απο θεμελιωτές δύσκολα. Εσυ τι λές; Πιστευείς κάποιο κομμάτι να πέσει; Μόνο μην πεις απο επικοινωνία γιατί την μισώ! Οπως και όλο το αοδε βέβαια.

σε σκοτώνω τώρα αλλά ..ξέρω για εμπόδια επικοινωνίας και θεσμό με μάσλοου :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nolan95j

Νεοφερμένος

Ο nolan95j αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Ρε σεις, το 2007 στις επαναληπτικές έπεσαν ηθικά νικομάχεια οι 3-4 και είχε ερώτηση εισαγωγής " ποιές οι διδαχθείσες ενότητες των πολιτικών;". Πείτε μου τώρα ότι μπορεί να πέσει κανενας πρωταγόρας με εισαγωγή πολιτείας;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΔημήτρηςΠ95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΔημήτρηςΠ95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
καιρός να αποσυρθώ για Αοδε !! :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top